فرماندار عنوان کرد؛

افزایش نرخ کرایه تاکسی در اراک به تایید وزارت کشور نرسیده است

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۸۵۷۲
فرماندار اراک گفت: افزایش کرایه تاکسی در اراک منوط به اعلام رسمی رای هیات تطبیق وزارت کشور است و هرگونه افزایش نرخ خودسرانه کرایه تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، حسین بختیاریافزود: بحث افزایش نرخ تاکسی‌ها در سال جاری در شورای اسلامی کلانشهر اراک مصوب شده و برای تایید به هیات تطبیق ارسال شده اما به‌دلیل اینکه این افزایش نرخ بیش از شاخص‌های تعیین شده از سوی وزارت کشور بوده هنوز به تایید نرسیده است.

وی بیان کرد: موضوع اصلاح قیمت‌ کرایه تاکسی در اراک بر اساس نرخ وزارت کشور به شهرداری اعلام شده و باید قیمت‌های جدید در شورای شهر مصوب و مجدد برای تایید به هیات تطبیق ارسال شود.

فرماندار اراک ادامه داد: پیش‌بینی شده این امر حداکثر تا ۲ هفته آینده نهایی شود و به محض تایید آگهی رسمی قیمت‌ کرایه‌های مسیرهای مختلف شهرستان اراک روی تابلوهای شهری در نقاط مختلف نصب می‌شود.

بختیاری اظهار داشت: رانندگان نباید تا قبل از تایید قمیت از سوی هیات تطبیق، کرایه‌ها را افزایش دهند و هرگونه افزایش تخلف محسوب می‌شود.

وی گفت: رانندگان تاکسی از جمله اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا محسوب می‌شوند و بحث پرداخت تسهیلات جبران آسیب‌های کرونا به این قشر در دست اقدام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز