سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

۷۲۵ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۱۹۶۳۳
۷۲۵ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: با تصویب ستاد رونق تولید و رفع موانع تولید استان تا کنون ۷۲۵ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی تشنه دل صبح چهارشنبه در نشست ستاد رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ۴۵۶ واحد تولیدی تسهیلات دریافت کرده اند، بیان کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال گذشته ۷۲۵ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این واحدها تسهیلاتی به ارزش بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال دریافت می‌کنند، ابراز کرد: رونق تولید مهمترین هدف کمک به واحدهای مشکل دار است.

سرپرست صمت استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۴هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: ۴۵۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

تشنه دل با بیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۲۷۵ واحد به ارزش بیش از ۱۱هزار میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۸۱ واحد به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است، تاکید کرد: ۳۲۲ پرونده واحدهای تولیدی برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

وی درباره نشست امروز رونق تولید استان سمنان نیز افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه، ۹۴ واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش شش هزار و ۶۶۸ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی، مالیات و زیربنایی یازده واحد تولیدی استان بررسی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز