علوی خبر داد:

۷میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران استادیوم ۱۵ هزار نفری پرداخت نشده است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۹۷۳۹
۷میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران استادیوم ۱۵ هزار نفری پرداخت نشده است
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر استان گفت: 7میلیارد از مطالبات پیمانکاران استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج پرداخت نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان کهگیلویه وبویراحمد و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان ، علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر استان گفت :7میلیارد از به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وبه نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و مطالبات پیمانکاران استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج پرداخت نشده است.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر افزود:در جلسه شورای برنامه ریزی استان مبلغ 45میلیارد تومان برای پروژه استانی اختصاص یافت که از مبلغ 15درصد برای حوزه جوانان و نوسازی مدارس اختصاص یافت .

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از مطالبات 7میلیارد تومانی به پیمانکاران استادیوم 15هزار نفری خبر و بیان داشت:5میلیارد تومان امسال از محل اعتبارات استانی و ملی برای استادیوم 15هزار نفری در سال جاری مصوب شده است.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از مکاتبه با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع نواقص استادیوم خبر و اظهار داشت:طبق قرار داد می بایست تجهیزات صوتی ،آسانسور و دوربین های مدار بسته در سال 1394 که پروژه افتتاح شد نصب و تحویل میشد که این مهم هنوز اتفاق نیافته است.

وی از اختصاص 500 میلیون تومانی برای رفع نواقص این پروژه خبر و تصریح کرد :با برگزاری جلساتی با قوه قضائیه و استانداری در تلاش هستیم در اسرع وقت مشکلات و نواقص این پروژه را مرتفع کنیم تا فعالیت هیات ها در این استادیوم آغاز شود.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پیگیری و تلاش در خصوص رفع مشکلات این استادیوم در سال جاری خبر و اظهار امیدواری کرد با حل مشکلات استادیوم 15هزار نفری ،اسکان هیات های ورزشی و استفاده از سیستم های اداری فراهم خواهد شد .

این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار واحد مرکزی خبر در خصوص هیات قایقرانی و اقدامات وبرنامه های این هیات بیان داشت:14000کیلو متر رودخانه در استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد و این مهم موجب خطرآفرینی برای جوانان و علاقه مندان به رشته شنا شده است.

علوی ،بر خرید قایق برای جلوگیری از غریق شدن افراد و جوانان تاکید و خواستار تعامل بیشتر خانواده ها در جلوگیری از شنا کردن افراد فاقد مهارت شنا در رودخانه های استان شد.

وی ،از طرح سالم سازی رودخانه های استان ،خرید قایق و چت اسکی و نصب بنرهای آموزشی در بیلیورد های سطح شهرهای استان بعنوان یکی از راهکارهای موجود در کم شده صدمات و تلفات ناشی از غرق شدن جوانان واحاد مردم در رودخانه ها یاد کرد و از عموم مردم خصوصا جوانان که فاقد مهارت های شنا در رودخانه هستند خواست از شنا کردن در رودخانه های استان خود داری تا شاهد اتفاقات ناگوار در این خصوص نباشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز