معاون استاندار مرکزی:

با کار سمبولیک مشکل ازدواج جوانان حل نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۰۲۸۰
با کار سمبولیک مشکل ازدواج جوانان حل نمی‌شود
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با کار سمبولیک مشکل ازدواج جوانان حل نمی‌شود، بلکه نیازمند برنامه ریزی و تغییر رویه در این زمینه هستیم.

به گزارش برنا از اراک،  بهروز اکرمی در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور برنامه‌های مختلفی مانند گرامیداشت هفته ازدواج برگزار می‌شود. در این برنامه‌ها خروجی عینی مهم‌ترین اصل است که باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: هر سال این برنامه‌ها به طور مداوم تکرار می‌شود اما آن طور که باید نتیجه‌ای به همراه ندارد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: باید توجه کرد که با کار سمبولیک مشکل ازدواج حل نمی‌شود، بلکه نیازمند برنامه ریزی و تغییر رویکرد نسبت به این موضوع هستیم.

اکرمی بر انجام کار علمی نسبت به مقوله ازدواج در استان تاکید کرد: دفتر امور اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان و دفتر امور بانوان باید پیمایش علمی نسبت به عوامل کاهش ازدواج انجام دهند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اصلی عضو این کارگروه موظف هستند که در جلسه حضور پیدا کنند و دستگاه‌هایی که حضور ندارند باید علت عدم حضور خود را در جلسه بعدی گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز