به مناسبت هفته ازدواج انجام شد:

تصویب ۱۳ طرح در حوزه تولید محتواهای رسانه ای ازدواج و خانواده

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۴۱۵۰
تصویب ۱۳ طرح در حوزه تولید محتواهای رسانه ای ازدواج و خانواده
مدیرکل ورزش و جوانان از تصویب و اجرایی نمودن 13 طرح در حوزه تولید محتوای رسانه ای ازدواج و خانواده در هفته ازدواج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان از تصویب و اجرایی نمودن 13 طرح در حوزه تولید محتوای رسانه ای ازدواج  و خانواده در هفته ازدواج خبر داد.

جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تبریک هفته ازدواج  از فعالیت گسترده این اداره کل، به ویژه  معاونت جوانان و سازمان های مردم نهاد زیر مجموعه جهت غنی سازی برنامه های هفته ازدواج خبرداد و گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت هموطنان امکان برگزاری برنامه ها طبق روال سال های قبل فراهم نبود. لذا با توجه به اهمیت تلاش مستمر در حوزه اطلاع رسانی، آموزشی و فرهنگی خصوصا در زمینه مسائل جوانان، استفاده از بستر فضای مجازی نقش به سزایی در پیگیری اقدامات این حوزه داشت.

در ادامه مجتبی جانعلی بیان داشت: بنابر دستورالعمل ابلاغی وزارت در راستای حمایت و تولید محتواهای رسانه ای در حوزه ازدواج و خانواده برآن شدیم تا با بهره مندی از توان، ذوق و مهارت جوانان همکار در قالب سازمان های مردم نهاد از بستر فضای مجازی برای ادامه روند فعالیت های فرهنگی و آموزشی خود بهره مند شویم. لذا با اعلام فراخوان تولید محتواهای رسانه ای با استقبال گسترده سازمان های مردم نهاد علاقمند به فعالیت در این حوزه  مواجه شدیم که از مجموع بیش از 30 طرح ارسالی طبق نظر شورای داوری 13 اثر مورد پذیرش داوران قرار گرفت که با تخصیص اعتبار قریب به 450.000.000 ریال حمایت، از آغاز هفته ازدواج (اول مرداد ماه) تا پایان تابستان فرصت تهیه و انتشار محصولات و محتواهای تولیدی خود را دارند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص«هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقلِ امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفتیم» گفت: بنابر تأکید رهبر معظم انقلاب که جوان پرانگیزه و خستگی‌ناپذیر را ثروتی عظیم و بی‌نظیر دانستند، استفاده از این ثروت گرانبها و سرمایه عظیم و بستر سازی برای حضور و نقش آفرینی آنان در عرصه های مختلف را خردمندانه ترین راه برای مقابله با هجمه های فرهنگی و نمود دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت تمام تلاش ما در اداره کل ورزش و جوانان فراهم ساختن زمینه ای است تا جوانان خوش فکر، توانمند و متعهد بتوانند در بستری حمایتگر استعدادهای خود را بروز دهند.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز