در حفظ امنیت شهروندان با کسی شوخی نداریم

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۴۶۲۰
در حفظ امنیت شهروندان با کسی شوخی نداریم
ملک حسینی در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگاه قضایی استان با متخلفین یا مجرمینی که امنیت شهروندان را به مخاطره می اندازند و حقوق شهروندی سایرین را رعایت نمی کنند برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: همانطور که قول داده بودیم، پس از مرحله اول که برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در سطح شهر در ساعات میانی و پایانی شب بوده و طی این اقدامات که با حضور مقتدرانه پلیس راهور و نیروی تلاشگر انتظامی  انجام شد، تعداد  145 خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد و ضمن اعمال جرایم، برای برخی از مالکین آنها پرونده کیفری تشکیل شد.

علی ملک حسینی گفت: تاکید رئیس کل دادگستری استان و مطالبه عمومی سبب برگزاری این طرح ها بوده و در این راستا نیروی مقتدر انتظامی استان حضور موثر و فعالی با دستگاه قضایی داشته است.

وی افزود: در مرحله اول و مرحله دوم که هم اکنون برگزار می شود و قضات دادسرا به صورت حضوری و در صحنه ضابطین را همراهی می کردند، البته در مرحله دوم که بررسی وضعیت نابسامان کافی‌شاپ‌ها و برخی قلیان خانه ها و قهوه خانه های سطح شهر بوده و بازرسی انجام شده نشانگر وضعیت اسفناک این مکانها ها داشته است سایر دستگاههای دخیل در موضوع مانند مدیر کل تعزیرات، نمایندگان شبکه بهداشت و اتاق اصناف  هم حضور داشتند، نسبت به پلمپ تعداد زیادی از این مراکز اقدام و برای برخی از متهمین تشکیل پرونده شده است.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با متخلفین یا مجرمینی که امنیت شهروندان را به مخاطره می اندازند و حقوق شهروندی سایرین را رعایت نمی کنند برخورد قاطع خواهد کرد.

دادستان تاکید کرد: حقوق شهروندی صرفاً حقوق متهمین و مجرمین نیست بلکه مردم عادی و حتی عابرین و شهروندان نیز حقوق شهروندی دارند و آقایان و بانوان و اطفال حق دارند در سطح شهر تردد بدون مخاطره  داشته باشند و  مزاحمتی برای آنها ایجاد نشود  و یا مورد تعرض قرار نگیرند.

ملک حسینی سخنی هم خطاب به هنجارشکنان داشت و گفت: قطعاً دادستانی مرکز استان و شهرستان ها در مراحل سوم به بعد ارتقای امنیت اجتماعی سراغ کسانی که با ایجاد درگیری، حمل سلاح گرم و سایر جرائم مخل به امنیت عمومی سبب از بین بردن آسایش مردم می شوند ، خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز