استفاده از ظرفیت ائمه جماعات و وعاظ دینی برای معرفی خدمات تیپ ۴۸ فتح

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۷۲۰۸
استفاده از ظرفیت ائمه جماعات و وعاظ دینی برای معرفی خدمات تیپ  ۴۸ فتح
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات تیپ 48 فتح در عرصه های مختلف تقدیر کرد و گفت: ما از ظرفیت ائمه جماعت و وعاظ دینی در جهت معرفی این یگان موفق، اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در ابتدای برنامه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان حجت الاسلام و المسلمین سید رضا افتخاری با تقدیر از عملکرد تیپ 48 فتح، گفت: امنیتی که ما از آن بهره میبریم ناشی از اقتدار سپاه پاسداران و در استان کهگیلویه و بویراحمد هم مجموعه سپاه و تیپ 48 فتح است.

وی افزود: تیپ 48 فتح در عین کم توقعی  بدون اینکه امکانات خاصی داشته باشد بیشترین بازدهی را داشته است و ما نیز امیدواریم که بتوانیم از این الگوی عمل تیپ 48 فتح بهره ببریم و همانندشان عمل نماییم.

افتخاری در این دیدار از سردار حکمتیان درخواست کرد که در جلسه ای از خدمات تیپ 48 فتح برای کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان سخن بگویند تا کارکنان این نهاد نیز در جریان عملکرد این یگان سرافراز قرار بگیرند و سوابق عملکردی تیپ را برای جامعه بازگویی نمایند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ابراز داشت: صدا و سیما نیز لازم است در این خصوص چندین مستند بسازد و در در معرض نمایش همگانی قرار دهد اما این روایت در واقع روایت فتح به تنهایی نیست بلکه روایت فتوح است.

وی افزود:  ما در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات کاستی های زیادی داریم و نیاز هست تا این کاستی ها جبران و خدمات تیپ 48 برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود.

افتخاری گفت: ما از ظرفیت ائمه جماعت و وعاظ دینی در جهت معرفی این یگان موفق، اقدام خواهیم کرد.

وی از لزوم انجام یک تفاهم نامه میان حوزه هنری اداره کل تبلیغات اسلامی استان و تیپ 48 فتح جهت انتقال ارزش ها و تجربه ها و خدمات تیپ 48 سخن گفتند که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح نیز در این جلسه پس از عرض خیر مقدم خدمت میهمانان به ذکر اقدامات و عملکرد تیپ 48 در عرصه های مختلف پرداخت و گفت:این یگان در شرایط گوناگون و دشوار از این مرز و بوم دفاع کرده و خدمات زیادی نیز به استان و کشور ارائه نموده است.

وی گفت: تیپ 48 فتح سه سال و نیم در آبادن بود و به قول شورای تأمین شهرهای آبادان، خوزستان و خرمشهر، امنیتی که تیپ برقرار کرد یا کم نظیر یا بی¬نظیر بود.

سردار حکمتیان افزود: ما بعد از این مأموریت، به استان برگشتیم و بعد از آن به کردستان رفته و سه سال و نیم در کردستان مأموریت بودیم و دو سال در شرایط بد آب و هوایی و در شرایطی که در برخی از مناطق ارتفاع برف به 12 متر می رسید به انجام مأموریت پرداختیم.

وی بیان داشت: که تیپ 48 اکنون در جشنواره مالک اشتر به عنوان موفق ترین رده نیروی زمینی انتخاب شد و به نمایندگی از استان، لوح زرین و تندیس افتخار را از دست سرلشکر باقری دریافت خواهیم نمود که این افتخار را به هم استانی های عزیز تبریک عرض می کنم.

 فرمانده تیپ 48 فتح سپس به صورت مختصر و مفید به ذکر خدمات گسترده و متنوع تیپ 48 فتح در دیگر عرصه های محرومیت زدایی، عمرانی، عملیاتی، خدماتی، پزشکی، درمانی، کمک مومنانه، مقابله با کرونا، ساخت مسکن محرومین و... پرداختند.

در پایان با اهداء لوح سپاس از طرف مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، از سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح تقدیر بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز