معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

موفقیت‌های دولت با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۸۲۳۱
موفقیت‌های دولت با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دولت در کارنامه دو دوره فعالیت خود با توجه به مشکلات تحریم و تنگناهای اقتصادی کارنامه قابل قبولی دارد و باید این اقدامات در هفته دولت واقع بینانه و صادقانه برای مردم تشریح شود.

به گزارش برنا از اراک، بهروز اکرمی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت، افزود: موفقیت‌های دولت باید با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شودو دلایل موفقیت یا  علت کندی در برخی برنامه و طرح ها ربازگو شود.

وی با یادآوری اینکه آخرین هفته دولت‌ تدبیر و امید امسال برگزار می‌شود،اظهار داشت: تشریح شرایط کشور و بضاعت‌های موجود تکلیفی است که دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت امسال باید مسئولانه در راستای آن گام بردارند و به بهترین شکل آن را برای اقشار مختلف ارایه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رویکرد برنامه‌های هفته دولت در زمان شیوع ویروس کرونا با کمترین حضور و اجتماع برگزار خواهد شد  و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت امور قرار می‌گیرد چرا که سلامت مردم از هر موضوع دیگری بااهمیت‌تر است.

اکرمی افزود: شرایط کشور به‌گونه‌ای است که هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد در برنامه‌ها روویکرد هزینه‌گرا داشته باشد و برگزاری برنامه‌های هفته دولت نیز از این موضوع مستثنی نیست و باید با کمترین منابع مالی تاثیرگذارترین برنامه‌ها برگزار شود.

وی اظهار داشت: هفته دولت امسال با ماه محرم تقارن دارد بنابراین باید برنامه‌ها به شکلی تنظیم شود که این مناسبت مذهبی هم مورد توجه قرار گیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا باید بیشتر از ظرفیت صدا و سیما در هفته دولت بهره گرفت.

اکرمی افزود: در هفته دولت هر روز ۲ نفر از مدیران کل استان در سامد به مشکلات مردم پاسخگو باشند و  فرمانداران شهرستان‌های استان نیز در افتتاح طرح‌های عمرانی باید هماهنگی لازم را با حلقه مدیریتی استان انجام دهند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز