ساخت ۴۵۱ واحد مسکن مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۴۳۶۹
ساخت ۴۵۱ واحد مسکن مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی
​مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: تا پایان سه ماه نخست امسال 2 هزار و 118 واحد مسکن مددجویان بهزیستی استان واگذر و 451 واحد نیز اکنون در دست ساخت است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی به نقل از ایرنا، علی عرب نژاد عنوان کرد: در مجموع تاکنون اطلاعات فردی و مسکونی 2 هزار و 569 خانوار تحت پوشش بهزیستی شده و 451 واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول شهری و روستایی همچنین ایتام فاقد مسکن احداث می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین 14 واحد از محل تفاهم نامه قرارگاه خاتم الانبیا،  112 واحد مسکن محرومین و 128 واحد تک معلولین و سایر مددجویان نیز در استان برای مددجویان بهزیستی در دست احداث است.

وی عنوان کرد: اعتبارات دفتر مسکن معلولان و مددجویان امسال در دو مرحله شامل مرحله نخست برای 51 نفر سه میلیارد و 411 میلیون ریال و مرحله دوم برای 65 نفر پنج میلیارد و 655 میلیون ریال جذب شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از پیگیری انعقاد تفاهم نامه سازمان بهزیستی کشور با استانداری خراسان جنوبی در خصوص مرحله دوم تامین مسکن محرومان خبر داد و گفت: در مرحله دوم مسکن محرومان تا کنون 187 نفر در استان اعلام نیاز کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس انعقاد تفاهم نامه‌ای که منعقد خواهد شد 500 میلیون ریال تسهیلات بنیاد مسکن، 200 میلیون ریال کمک بلاعوض بهزیستی و 300 میلیون ریال کمک بلاعوض از اعتبارات استانی توسط استانداری بابت ساخت آن تعلق خواهد گرفت.

عرب نژاد بیان کرد: در 6 ماه گذشته 9 میلیارد و 66 میلیون ریال برای 116 خانوار مددجو در استان جذب و به افراد تحت پوشش بهزیستی پرداخت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز