مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی؛

کالاهای قاچاق کشف شده از سوی نهادهای مسئول قیمت‌گذاری می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۷۱۰۳
کالاهای قاچاق کشف شده از سوی نهادهای مسئول قیمت‌گذاری می شود
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی گفت: ۶۵ میلیارد ریال اموال تملیکی منقول این استان به صورت مزایده در سال جاری به فروش رسید.

به گزارش برنا از اراک، امیر محمدپور در جمع خبرنگاران افزود: فروش اموال تملیکی به صورت مزایده عمومی انجام می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه مناقصات و مزایده‌های کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: تمامی کالاهای قاچاق کشف شده در استان مرکزی از سوی نهادهای مسئول قیمت‌گذاری و مزایده نیز با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار می‌شود.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی اظهار داشت: امسال ۲۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از قبیل مواد غذایی با فسادپذیری بالا، دخانیات و پوشاک زیر نظر نمایندگان دادگستری کل و دانشگاه علوم پزشکی در استان مرکزی امحا شد.

محمدپور بیان کرد: مقادیری کالای قاچاق در قالب  ۳۵۴ فقره پرونده و به ارزش ۳۵ میلیارد ریال نیز از سوی دستگاه‌های نظارتی در استان مرکزی کشف و تحویل اموال تملیکی استان شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی بیان کرد: پرونده‌های تشکیل شده قاچاق کالا در این نهاد به دستگاه قضایی ارجاع داده شده و پس از بررسی و تشکیل دادگاه تصمیم  نهایی اتخاذ می‌شود.  

محمدپور توضیح داد: شماری از پرونده‌های موسوم به قاچاق کالا بعد از بررسی دستگاه قضایی و ارایه عدله قانع‌کننده از سوی متهمان از زمره قاچاق خارج و اموال توقیف شده به افراد بازگردانده می‌شود.

وی اظهار داشت: ۵۶ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۶۰ میلیارد ریال که شماری از آن‌ها مربوط به سال‌های ۹۷ و ۹۸ بودند امسال رفع و اموال توقیف شده به افراد بازگردانده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز