۶ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۱:۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۷۱۸۰
۶ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۶۴ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان اسلام‌آبادغرب و باتلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سردار «علی اکبر جاویدان» اعلام کرد: ماموران پاسگاه حمیل و کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون که با دیدن خودروی پلیس مسیر خود را به صورت ناگهانی تغییر دادند، مشکوک شدند.

او ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب خودروهای متواری پرداخته و پس از طی مسافتی هر سه کامیون را متوقف و نسبت به انجام بازرسی از آنها اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده ۶۴ دستگاه انواع لوازم خانگی مانند یخچال ساید، تلویزیون، ماشین لباسشویی، آبمیوه گیری و پلوپز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در همین راستا ۶ نفر نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

او در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز