جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۹۲۴۸
جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره شهید رجایی روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۳۹۹ در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علی سلحشوری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نکته مهم این جشنواره لزوم رعایت کامل مسائل بهداشتی، حفظ  فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش از سوی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.   

وی افزود: دستگاه های اجرایی برتر کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره معرفی و با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده از مدیران آنها تجلیل  می شود. 

رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری این جشنواره عاملی مهم در زمینه تشویق هر چه بیشتر مدیران و کارکنان  دستگاه های اجرایی استان برای عملکرد بهتر و مناسب تر است.  

سلحشوری عنوان کرد: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی امسال ۳.۲ درصد  نسبت به سال قبل رشد داشته اند. 

وی ابراز داشت: این ارتقای شاخص ها در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با وجود بروز برخی مشکلات از جمله تحریم ‌های اقتصادی  دشمنان و شیوع بیماری کرونا بوده است. 

سلحشوری گفت: برخی از مهمترین شاخص های عمومی و اختصاصی برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در  جشنواره شهید رجایی شامل اصلاح ساختار اداری، توسعه دولت الکترونیک، شفافیت مالی، توسعه سرمایه انسانی، کمک به بهبود فضای کسب و کار، ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به ارباب رجوع و استقرار نظام مدیریت عملکرد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز