اجرای تصفیه پساب صنایع کوچک مرکز استان با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۰۴۶۶
اجرای تصفیه پساب صنایع کوچک مرکز استان با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی بیان کرد: پروژه تصفیه پساب فاضلاب صنایع کوچک و متوسط مرکز استان با اعتبار 13 میلیارد و 769 میلیون ریال در شهرک صنعتی بیرجند در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مهدی پارسا از اجرای  پروژه تصفیه پساب فاضلاب شهرک صنعتی بیرجند خبرداد و بیان کرد: در جهت صرفه جویی آب و استفاده از پساب فاضلاب صنایع مستقردر شهرک صنعتی بیرجند این تصفیه خانه برای آبیاری فضای سبز شهرک صنعتی راه اندازی می شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت: در حال حاظر 330 هزار مترمربع فضای سبز در شهرک صنعتی بیرجند است که شامل: 4 هزار مترمربع گلکاری و چندکاری، 37 هزار درخت و 16.5کیلومترآبیاری قطره ای می باشد.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی با بیان اینکه این پروژه با اعتبار 13 میلیارد و 769 میلیون ریال در شهرک صنعتی بیرجند در حال اجرا است افزود: منبع این تصفیه خانه 2 هزار مترمکعب و به صورت بتنی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون این پروژه 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان شش ماه اول سال 1400 به اتمام برسد.

مهدی پارسا تاکید کرد: فاز دوم این پروژه طراحی و اجرای شبکه داخلی یا انتقال آن به فضای سبز شهرک صنعتی بیرجند است که بعد از ساخت منبع اجرا خواهد شد.

وی یادآورشد: به صورت میانگین در شش ماه نخست سالجاری ورودی فاضلاب به تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند روزانه 180 مترمکعب است که تا پایان سال افزایش هم خواهد داشت. 

پارسا در پایان خاطرنشان کرد: درجهت زیباسازی شهرک صنعتی بیرجند خط کشی معابر با اعتبار 2 میلیارد و 378 میلیون ریال در حال اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز