۹۸۰ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۴۴۱۱
۹۸۰ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات
اشرفی گفت: تعداد پرونده‌های مختومه به وارده در این بخش ۱۰۲ درصد است و متهمان این پرونده‌ها به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۸۵۸ هزار ریال محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بخش کالا و خدمات ۹۸۰ پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات استان شده است.
اشرفی تعداد پرونده‌های مختومه در بخش کالا و خدمات را یک هزار فقره اعلام کرد و افزود: تعداد پرونده‌های مختومه به وارده در این بخش ۱۰۲ درصد است و متهمان این پرونده‌ها به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۸۵۸ هزار ریال محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز امسال ۸۶۴ فقره پرونده وارد و ۸۴۳ فقره نیز مختومه شد که متهمان به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۴۲ میلیون و ۴۷۹ هزار ریال محکوم شدند.
وی تعداد پرونده‌های مختومه به وارده در بخش بهداشت، دارو و درمان را ۱۰۴.۴ درصد ذکر کرد و افزود: در این بخش نیز از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۶ فقره وارد و ۲۳۶ مختومه شده و میزان محکومیت متهمان ۵۸۴ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال برآورد شده است.
اشرفی با اشاره به بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در شعب تعزیراتی استان گفت: امسال در بخش کالا و خدمات بیشترین تخلفات مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و ارائه ندادن فاکتور خرید بوده است.
وی افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز به ترتیب خرید، فروش و حمل کالای قاچاق، ورود و خروج کالا بدون تشریفات گمرکی و حمل کالای قاچاق بیشترین تعداد پرونده‌ها را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: همچنین در بخش بهداشت، دارو و درمان رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت نکردن مقررات بهداشت محیط و عرضه و فروش مواد خوردنی فاقد مجوز به ترتیب بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: امسال یک هزار و ۹۵ مورد گشت سیار تعزیرات حکومتی بیش از یک هزار و ۹۵ واحد صنفی و غیرصنفی استان را مورد بازرسی قرار داده است.
اشرفی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان خراسان جنوبی ۱۸۶ واحد دارای تخلف شناسایی و به ۴۶۲ واحد نیز تذکر داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز