گشت ارشاد کرونا راه اندازی شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۹۸۲۲
گشت ارشاد کرونا راه اندازی شد
رئیس جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی گشت ارشاد کرونا در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امان‌الله جهانبین اظهار داشت: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات بوده و در همین راستا و برای فرهنگ‌سازی مناسب برای مقابله با ویروس کرونا جمعیت هلال احمر استان کارگروه‌هایی متشکل از جوانان دواطلب هلال احمر تشکیل داده است.

وی افزود: این گروه‌ها وظیفه دارند با حضور در بین مردم در مناطق مختلف استان، بین آنها ماسک توزیع نموده و مردم را به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کنند.

جهانبین خاطرنشان کرد: این طرح علاوه بر کمک به فرهنگ‌سازی و هشدار برای جدی گرفتن کرونا، کمک شایانی برای کاهش فشار بر کادر بهداشت و درمان است.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به مردم توصیه نمود، در هر موقعیت و شرایطی از ماسک استفاده کنند و تا حد امکان از حضور در نقاط شلوغ خودداری کنند.

جهانبین در ادامه با اشاره به خدمات صورت گرفته در ایام ماه محرم، افزود: در ایام عزاداری ماه محرم، جمعیت هلال احمر استان قریب به 10 هزار عدد ماسک بین عزاداران حسینی توزیع کرد و اگر برنامه برای ایام اربعین در نظر گرفته شود، آمادگی همکاری و توزیع ماسک را بین عزاداران داریم.

وی افزود: جوانان جمعیت هلال احمر استان به صورت روزانه در بین مردم در مناطق مختلف اقدام به توزیع ماسک می‌کنند و تا ریشه کن شدن این ویروس با تمام توان همراه مردم هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز