در مرحله دوم رزمایش ایران همدل؛

۲۱۲ هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۸۵۳۵
۲۱۲ هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید قربان تا پایان ماه صفر 212 هزار و 956 پرس غذای گرم و بسته‌های غذایی بین نیازمندان توزیع‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کمک‌رسانی به نیازمندان و حمایت از آنان جزء وظایف اصلی و در اولویت برنامه‌های این نهاد است.

وی افزود: با توجه به‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی، طرح اطعام نیازمندان در این رزمایش، با مشارکت خیران و نیکوکاران اجرا شد.

مبشری یادآور شد: در مرحله نخست این رزمایش در ماه مبارک رمضان، در استان ۱۸ آشپزخانه مهدوی ایجاد شد و درمجموع بیش از ۱۵۰ هزار  پرس غذای گرم بااعتبار بیش از دو میلیارد تومان، بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد .

وی به مرحله دوم طرح رزمایش ایران همدل در قالب اطعام حسینی اشاره و بیان کرد: مرحله دوم این طرح با عنوان «اطعام حسینی» با بهره‌مندی از ظرفیت دهه ولایت و امامت و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین در ماه‌های محرم و صفر و با مشارکت هیئت‌های مذهبی، خیران و نیکوکاران و هدایت نذورات و کمک‌های مردمی برای کمک به نیازمندان، اجرا شد

مبشری با اشاره به اینکه تاکنون 212 هزار و 956 پرس غذای گرم و بسته‌های غذایی در قالب طرح اطعام حسینی بین نیازمندان استان توزیع‌شده است، افزود: از این مقدار 183هزار و 698 پرس غذای گرم بااعتبار سه میلیارد و 169 میلیون تومان بوده و مابقی در قالب بسته غذایی خشک بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به کمک‌های مردمی در قالب رزمایش ایران همدل اشاره و بیان کرد: در این زمینه نیز از عید قربان تاکنون شش میلیارد و 444 میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالایی مردمی برای نیازمندان جمع‌آوری‌شده است.

مبشری خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات معیشتی تعداد نیازمندان استان به‌خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا بیشتر شده است که این موضوع تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان را برای یاری نیازمندان می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان در کمیته امداد جز با همراهی مردم خیر و نیکوکار ممکن نیست، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان و همه دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم که با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا یاریگر نیازمندان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز