مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

۴۴ خانوار روستایی در استان از نعمت برق برخوردار شدند

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۹۳۵۲
۴۴ خانوار روستایی در استان از نعمت برق برخوردار شدند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقدار شدن 44 خانوار روستایی در تیرماه جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ داود راهزادی با بیان این مطلب گفت: 44 خانوار روستایی در قالب هفت روستای پراکنده در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، باشت و چرام از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها را بیش از 30 میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: هفت دستگاه ترانسفورماتور نیز در این ارتباط احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اسلام آباد تیموری، خوبیار آباد، غورک رستمی، دره بید جوکار و دره گرده از مهمترین روستاهای برق رسانی در تیرماه امسال در این استان بوده است.

راهزادی، طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برای برقرسانی به این روستاها را حدود شش کیلومتر ذکر و خاطرنشان کرد: سخت گذری، کوهستانی بودن، پراکندگی، معارضات محلی و فاصله طولانی روستاهای پراکنده از شبکه های برق از مهمترین مشکلات برای برقرسانی به روستاها در استان است.

وی تعداد روستاهای برقرسانی شده در استان کهگیلویه و بویراحمد را هزار و 775 خانوار برشمرد و یادآورشد: 56 هزار و 582 خانوار روستایی هم اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برقرسانی به این روستاها بیش از چهار هزار و 866 کیلومتر شبکه های فشار متوسط و ضعیف احداث شده است.

راهزادی، تعداد دستگاه ترانسفورماتور احداث شده برای برقرسانی به روستاهای این استان را چهار هزار و 218 دستگاه عنوان و اظهارداشت: 95 خانوار روستایی برای اولین بار با استفاده از نیروگاه های خورشیدی از نعمت برق پایدار برخوردار شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز