بهره برداری از ۲ طرح زیرساخت شبکه برق در گچساران

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۵:۳۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۴۱۷۵
بهره برداری از ۲ طرح زیرساخت شبکه برق در گچساران
مدیر شرکت توزیع برق گچساران گفت: ۲ فیدر جدید با احداث حدود ۶۰۰ متر شبکه در مناطق چهاربیشه و شهرک صنعتی در این شهرستان بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علی روانگرد اظهار داشت: این طرح ها با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.

وی ابراز امیداری کرد با بهره برداری از این طرح ها ناپایداری برق در برخی از مناطق شهری دوگنبدان به حداقل ممکن برسد.

وی با بیان اینکه تعداد فیدرهای برق گچساران از ۱۷ به ۱۹مورد افزایش یافته است، اظهارداشت: بارهای شهری و حساس در مرکز شهر از جمله سپاه، بیمارستان بعثت، بانک ها، مدارس، کلانتری، مصلی، به همراه ادارات حوزه خیابان کلانتری ۱۱ و برخی نقاط شهر دیگری که بر روی فیدر روستایی دیل بوده اند از فیدر ذکر شده جدا و به یک فیدر جدید و پایدار به نام سپاه منتقل شدند.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق گچساران ابراز داشت: فیدر جدید شهرک صنعتی با ایجاد تغییراتی در داخل شهرک تکمیل و از فیدر سعادت آباد جدا شد تا علاوه بر کمک به تامین بار پایه نیروگاه ساران سبب افزایش پایداری و بهبود شاخص های بهره برداری شود.

روانگرد گفت:‌ فیدر سه راهی نیز از ایستگاه اصلی جدا و به ایستگاه ساران منتقل شد تا مشکل افزایش بار ایستگاه اصلی مرتفع و بار پایه نیروگاه ساران تامین شود.

وی ابراز داشت: تا قبل از پایان سال جاری فیدر جدید ترابری بهره برداری و در سال آینده هیچ مشکلی در اضافه بار ایستگاه جهاد که در چند سال اخیر از معضلات بهره برداری بوده نخواهیم داشت.

روانگرد افزود: واحد بهره برداری برق ناحیه گچساران در یک طرح خلاقانه، با جابجایی بار و آرایش دوباره خطوط توانسته است ۲ فیدر جدید به فیدرهای برق شهرستان گچساران اضافه کند.
شهرستان گچساران حدود ۵۰ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد ۳۵ هزار اشتراک شهری و مابقی روستایی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز