تعداد بیماران بستری در کرمانشاه از ۱۲۰۰ نفر گذشت

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۴۳۶۱
تعداد بیماران بستری در کرمانشاه از ۱۲۰۰ نفر گذشت
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۴۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۹۳ نفر هم پس از بهبودب از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

اوبا بیان اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۴۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: طی شبانه روز گذشته ۷۳۲ مورد نمونه‌برداری داشته‌ایم که ۴۰۴ مورد آن مثبت اعلام شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: چهار نفر از این  تعداد مربوط به شهرستان کرمانشاه، سه نفر شهرستان کنگاور، ۲ نفر شهرستان اسلام‌آباد غرب بوده و هر کدام از شهرستان‌های هرسین، سنقروکیایی و قصرشیرین طی شبانه روز گذشته یک مورد فوتی داشته‌اند.

او اضافه کرد: با احتساب این تعداد مرگ و میرهای طی شبانه‌روز گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۹۶۸ نفر رسیده است.

محمدی تعداد کل بستری‌ها از ابتدای اپیدمی کرونا تا به امروز را ۱۹ هزار و ۳۰۷ نفر اعلام کرد و گفت:  ۱۷ هزار و ۱۰۷ نفر از این تعداد با بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز