ملانوری:

جناح بازی و سیاسی بازی مشکلی از مردم دوا نمی‌کند

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۴۴۲۰
جناح بازی و سیاسی بازی مشکلی از مردم دوا نمی‌کند
استاندارخراسان جنوبی بیان کرد: امروز با توجه به شرایط کشور، همراه شدن با گرایش‌های سیاسی و جناح بازی و سیاسی بازی مشکلی از مردم و جامعه ما دوا نمی‌کند و توفیق خدمت زمانی به سرانجام خوب می‌رسد که انسان صادقانه به مردم خدمت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی گفت: خدا را شاکرم که در بهترین ایام، توفیق خدمت به شریف‌ترین انسان‌ها یعنی مردم این استان را نصیب بنده کرد و در جلسه هیات دولت همزمان با هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) این توفیق نصیبم شد که خدمتگزار مردم نجیب، پاک و انقلابی خراسان جنوبی باشم.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: بنا به اعتقاد شخصی و تاکید رئیس جمهوری و معاون سیاسی وزارت کشور، رفتار ما در استان، رفتار اعتدالی خواهد بود و خدمتگزار همه مردم خواهیم بود.

وی گفت: امروز با توجه به شرایط کشور، همراه شدن با گرایش‌های سیاسی و جناح بازی و سیاسی بازی مشکلی از مردم و جامعه ما دوا نمی‌کند و توفیق خدمت زمانی به سرانجام خوب می‌رسد که انسان صادقانه به مردم خدمت کند.

ملانوری یادآور شد: استاندار سابق خراسان جنوبی در مدت حدود ۲ سال خدمت در این استان توانست به گونه‌ای خدمت کند که امروز شاهد رضایت‌مندی از خدمات ایشان در استان هستیم و این رضایت‌مندی از دولت و نظام است که مردم برای آن جانشان را ایثار کردند.

وی گفت: خدمتگزاری در جوار ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توفیق بزرگی است که نصیب استاندار سابق خراسان جنوبی شده که برای وی آرزوی موفقیت داریم.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی افزود: در سال‌های گذشته مسئولیت مستقیم انتخاب مدیران را داشته‌ام و در ۲ سال اخیر یکی از سوابق من بررسی صلاحیت‌های فرمانداران و معاونان سیاسی استانداری‌ها بود.

وی اظهار داشت: در این ۲ سال صلاحیت ۲۵۰ فرماندار را بررسی کردیم و در این بررسی‌ها و مصاحبه‌ها سه نکته را مدنظر قرار دادیم از جمله اینکه کسی که بخواهد مدیر شود باید آشنا به ضوابط کاری و حوزه مسئولیتی خود باشد و قوانین و مقررات را بداند.

ملانوری گفت: همچنین نظر ما بر این بود که هر فردی بخواهد مدیر شود باید انگیزه کافی برای مسوولیت خود را داشته باشد و دارای حُسن خلق و مردم‌دار باشد چون توصیه دین ما بر اخلاق است و پیامبر (ص) فرمودند که «انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» یعنی من برای توسعه مکارم اخلاقی در جامعه مبعوث شدم.

وی بیان کرد: این توصیه‌ها آویزه گوش خودم هم خواهد بود و همه مدیران استان را به دانش بیشتر در حوزه مسئولیت، انگیزه بالا برای کار و داشتن حُسن خلق توصیه می‌کنم.

وی گفت: توسعه خراسان جنوبی در راستای ریل‌گذاری که انجام شده ادامه می‌یابد چراکه این استان ظرفیت‌های عظیمی دارد و از طرفی دچار محرومیت‌هایی نیز هست.

ملانوری افزود: توسعه استان خراسان جنوبی در گرو این است که دانش و اطلاعات در این زمینه به خوبی وجود داشته و برای استفاده از این دانش برنامه‌ریزی مناسب شود.

وی با بیان اینکه توسعه با برنامه‌ریزی، همت، همدلی و همراهی محقق می‌شود اظهار داشت: بنابراین از همه اقشار مردم و شخصیت‌های علمی، نمایندگان مجلس، علما و بزرگان، سرمایه‌گذاران و جوانان خراسان جنوبی برای کمک به توسعه استان دعوت می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی، نیروی انسانی را یکی از ظرفیت‌های مهم استان دانست و عنوان کرد: این استان دارای پدران علم زیادی است که در داخل و خارج از کشور و در مجامع علمی دارای جایگاه هستند.

وی گفت: رییس قوه قضائیه به عنوان یک شخصیت برجسته اهل خراسان جنوبی است همچنین پدر علم سم شناسی و دیگر شخصیت‌های بزرگ از این استان برخاستند که در مسئولیت‌های اجرایی یا دانشگاهی مشغول فعالیت هستند و امروز می‌توانند به استان کمک کنند.

ملانوری یادآور شد: ظرفیت‌های توسعه‌ای همانند معادن، بخش کشاورزی و گردشگری این استان بسیار غنی است که باید بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: خراسان جنوبی معادن بسیار زرخیز دارد که به اندازه کافی از آن استفاده نشده و سومین استان پهناور کشور است در حالیکه با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند بخش کشاورزی خود را به اندازه وسعت استان توسعه دهد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: همجواری با ۶ استان و کشور افغانستان نیز می‌تواند استان خراسان جنوبی را برای گردشگری تاریخی، فرهنگی، علمی و سلامت آماده و ظرفیت مرز آن را متحول کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز