ابلاغ تشکیل بخش سرداران در شهرستان نهبندان

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۵۳۹۰
ابلاغ تشکیل بخش سرداران در شهرستان نهبندان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از ابلاغ ارتقای دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران در شهرستان مرزی نهبندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر گفت: وزیر کشور، ارتقای دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران را به استاندار خراسان جنوبی ابلاغ کرد.

وی افزود: وزیر کشور در ابلاغیه‌ای به استاندار با انعکاس مصوبه هیات وزیران مبنی بر ایجاد بخش سرداران در تابعیت شهرستان نهبندان دستور داد با توجه به قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و آیین‌نامه اجرایی آن، اقدام لازم در این زمینه دنبال شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: براساس این ابلاغیه، روستای دهک در بخش شوسف، مرکز بخش سرداران شهرستان نهبندان شد.

وی گفت: این موضوع که از مطالبات به حق مردم بود و بارها پیگیری شده، در آخرین جلسه هیات دولت در مهر ماه امسال که با حضور استاندار وقت همراه بود، دوباره مطرح شد و نظر مساعد کابینه را به خود جلب کرد.

خوش خبر اظهار داشت: به جهت ارتقای دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران، تغییراتی به لحاظ تقسیمات کشوری در منطقه شکل گرفته و دهستان‌های گرم تمام ده، سهل آباد و سیدال ایجاد می‌شوند.

وی افزود: روستای سیدال به عنوان مرکز دهستان سیدال، روستای گرم تمام ده به عنوان مرکز دهستان گرم تمام ده و روستای سهل آباد به عنوان مرکز دهستان سهل آباد تعیین شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز