اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۸۴۴۸
اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان چهارمحال و بختیاری
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 450 میلیون تومان لوازم ضروری زندگی تهیه شده و در اختیار خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در استان قرار گرفته است.

به گزارش برنا؛ علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 450 میلیون تومان لوازم ضروری زندگی تهیه شده و در اختیار خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن‌ها انجام می‌شود.

او با اشاره به بررسی مرتب وضعیت خانواده‌های تحت حمایت از سوی مددکاران، افزود: مشکلات اقتصادی، نیازهای مددجویان و وسایل مورد نیاز آن‌ها توسط مددکاران ثبت می‌شود.

ملک‌پور ادامه داد: با درخواست‌های ثبت‌شده مددجویان و تأیید مددکاران مبنی‌بر نیاز این خانواده‌ها از ابتدای امسال تاکنون 450 میلیون تومان لوازم ضروری زندگی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

او اضافه کرد: ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۰۳۸*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امسال با آغاز فصل سرما نیز یک هزار و 150 دستگاه بخاری و آبگرمکن در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز