دادستان شهرستان بهمئی خبر داد:

برخورد قاطع و اثرگذار قضایی با هنجار شکنان مقررات کرونایی در بهمئی

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۳۲۰۸
برخورد قاطع و اثرگذار قضایی با هنجار شکنان مقررات کرونایی در بهمئی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی از برخورد قاطع و اثرگذار قضایی با هنجار شکنان مقررات کرونایی و سلامت عمومی جامعه در شهرستان بهمئی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دراین روزهای کرونایی، که بسیاری از مردم حتی به خاطر سلامتی خود ، خانواده و دیگر افراد جامعه حتی از منزل بیرون نمی آیند، اما عده‌ای با پشت پا زدن به سلامت و بهداشت جامعه جشن های عروسی خود را با حضور جمعیت زیادی از فامیل و بستگان برگزار می‌کنند و معلوم نیست که چه بر سرشان بیاید.

عبدالله حبیبی منش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در همین رابطه در مصاحبه‌ای خبر از تشکیل پرونده قضایی برای برگزارکنندگان جشن عروسی در قلعه نادر این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در همین رابطه اظهار کرد: به دنبال گزارش مرجع انتظامی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در روستای قلعه نادر این شهرستان، برای پدران عروس و داماد ،داماد و یک نفر خواننده محلی پرونده قضایی تشکیل شده است. حبیبی منش افزود: با توجه به توصیه های مرکز ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری هرگونه عروسی در منازل و ازدحام افراد در هر مراسم دیگری برخلاف مقررات مصوب ممنوع می باشد.

وی افزود: پرونده قضایی جشن عروسی قلعه نادر آماده صدور رأی است.

 حبیبی منش ضمن توسعه مردم فهیم شهرستان بهمئی به رعایت پروتکل های بهداشتی در مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: علاوه بر رعایت موارد بهداشتی، رعایت قوانین و مقررات نیز به جد توصیه می‌شود و شایسته است، به اطلاع مردم این شهرستان برسانم که، تمام مراسمات در حال برگزاری، تحت نظارت کامل مرجع انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان بوده و کاملاً رصد می شوند.

وی در ادامه تصریح کرد : اقدامات قضایی علاوه بر جشن های عروسی ، شامل دیگر مراسمات نیز می شود و در همین رابطه ،احدی از خواننده های محلی که در یک مراسم ترحیم، علی رغم تذکرات قبلی اقدام به خوانندگی کرده بود، برای این فرد پرونده ی قضایی تشکیل و بازداشت شد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در پایان با تأکید بر این که چنین رفتارهایی در قانون جرم انگاری گردیده و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود ، گفت: در برخورد با متخلفان از رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین و مقررات، هیچ گونه ارفاقی صورت نخواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز