کشف ۹۹ کیلوگرم حشیش در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۶۵۳۵
کشف ۹۹ کیلوگرم حشیش در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۹ کیلوگرم حشیش در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی سررود جنوبی با تعامل مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بویراحمد و مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سمند و این دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که خودروی سواری سمند و خودروی پژو ۴۰۵ اسکورت کننده مواد مخدر بوده و مأموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۹۹ کیلوگرم حشیش که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز