با حضور معاون وزیر تعاون و کار انجام شد:

موانع اجرای طرح‌های اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۴۴۲۷
موانع اجرای طرح‌های اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری بررسی شد
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر ۲ روزه خود به چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در دیدار از برخی از واحدهای تولیدی، موانع پیشبرد طرح‌های اشتغالزایی این استان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش برنا؛ عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به چهارمحال و بختیاری با دیدار از طرح‌های اشتغالزایی شهرستان‌های بروجن، سامان و فارسان موانع تکمیل این طرح را بررسی کرد و طی نشست با فعالان بخش خصوصی و متقاضیان طرح‌های تولیدی برای رفع مشکلات فعالان این عرصه راهکارهایی ارائه داد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بازدیدها ابراز امیدواری کرد، با رفع مشکلات این طرح‌ها که از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نیز برخوردارند بتوان این طرح‌ها را تا پایان دولت به بهره‌برداری رساند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:  از  مجموع طرح‌هایی که مشکلات آنها طی این ۲ روز با معاون وزیر کار بررسی شد، طرح‌هایی است که بین ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به سبب محدودیت‌های مالی و مشکلات بانکی عملیات بهره‌برداری از آن با تاخیر مواجه شده است.

حفیظ‌الله فاضلی افزود: در نشست‌های متعددی که بین متقاضیان و فعالان اقتصادی استان و معاون وزیر کار برگزار شد امید می‌رود این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

او با بیان اینکه در دولت دوازدهم تسهیلات قابل توجهی برای توسعه اشتغال به ویژه اشتغال پایدار روستایی و عشایری تخصیص داده است، خاطرنشان کرد: سهمیه استان در این بخش ۴۸۰ میلیارد تومان است که تاکنون حدود ۷۰ درصد آن جذب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز