رئیس سازمان صمت استان قزوین:

۹۷۰ تن میوه شب عید در استان قزوین با مدیریت مناسب توزیع شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۷۸۴۳
۹۷۰ تن میوه شب عید در استان قزوین با مدیریت مناسب توزیع شد
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: با توزیع بیش از 970 تن میوه شب عید تمامی نیازهای استان در این ایام تامین شد و هیچ کمبودی در ارزاق عمومی نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد تنظیم بازار کشوربه ریاست دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و با حضور رزم حسینی وزیر صمت و خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و سایر مسئولان ستادی بصورت ویدئو کنفرانس برگزارشد.

در استان قزوین این جلسه با حضور جمالی پور استاندار قزوین، قبادی معاون اقتصادی استاندار، افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دبیر ستاد تنظیم بازار استان و سایر اعضای ستاد در محل سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

عزیز الله افضلی در این جلسه اظهارداشت: سال 99 سختی های زیادی را در حوزه معیشت و تنظیم بازار متحمل شدیم با مدیریت استاندار و همکاری دستگاههای ذیربطتوانستیم با برنامه ریزی مناسب فعالیت های خوبی را انجام دهیم و با گزارش سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ردیف استانهای برتر کشور در این زمینه بودیم.

IMG-20210330-WA0013

افضلی تصریح کرد: در حوزه تنظیم بازار استان، بویژه روغن، مرغ و کالاهای اساسی بر اساس تصمیمات گرفته شده اقدامات مطلوبی انجام شد و بسیار امیدواریم در سال جدید بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآورشد: از 27 اسفندماه سال 99 توزیع میوه در استان نیز آغاز شد و با اقدامات پیش بینی شده و همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان خوشبختانه عرضه میوه بخوبی صورت گرفت و تنظیم بازار و توزیع  مطلوب میوه ایام عید به خوبی مدیریت شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه و تصمیم کمیته راهبردی استان قزوین مقدار٨٠٠ تن پرتقال و٤٠٠ تن سیب برای شب عید در نظر گرفته شد که تاکنون ٥٩٥ تن پرتقال و 375 تن سیب توزیع شد و کیفیت میوه امسال از سال قبل بهتر بود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین در مورد میزان مرغ توزیع شده در دوره زمانی 25 اسفند ماه 1399 تا 8 فروردین 1400 در استان گفت: حدود دو میلیون و ٥٢٠ هزار تن در استان هدف گذاری شد که تاکنون 3 میلیون و ٨٦ هزار تن توزیع انجام شده است.

افضلی بیان کرد: در روزهای گذشته به طور متوسط حدود ١٢٠ تا ١٨٠ تن در روز توزیع میوه انجام شد.

وی همچنین از توزیع ١٠٣ تن گوشت مرغ در روز جاری خبر داد و تصریح کرد: به شهروندان اطمینان می دهیم برای تامین و توزیع مرغ در استان نگرانی نداشته باشند و تمام نیاز استان را تامین می کنیم..

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز