افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۳۳۷۹
افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو
تعداد شعب اخذ رای در خراسان جنوبی برای مراقبت از سلامتی و افزایش ضریب ایمنی مردم، ۱۰ درصد نسبت به انتخابات قبل افزایش یافته است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تامین سلامتی مردم دغدغه ماست افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در انتخابات پیشروگفت: با توجه به قرار گرفتن در شرایط کرونایی، در این دوره، ۹۸۸ شعبه برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته شده است و احتمال افزایش بیشتر هم وجود دارد.

خوش خبر افزود: ملزومات بهداشتی همانند ماسک و مواد ضدعفونی برای تمامی شعب پیش بینی شده و در اختیار فرمانداران قرار گرفته است و در ستاد انتخابات استان هم تدبیراتی اندیشیده شده که تا حد امکان شعب در فضای باز قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد جمعیت استان واجد شرایط رای دادن هستند، به خانواده‌ها و معلمان توصیه کرد برای تشویق و حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در مرکز استان گفت: صندوق‌های الکترونیک وارد استان شدند و قرار است با کمک صدا و سیما و اصحاب رسانه آموزش‌هایی در این خصوص به مردم ارائه شود.

خوش خبر افزود: سایر ملزومات برگزاری انتخابات هم در روز‌های آینده وارد استان می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز