نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد:

پیروزی اخیر فلسطین مقدمه پیروزی نهایی

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۳۳۸۶
پیروزی اخیر فلسطین مقدمه پیروزی نهایی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیروزی اخیر فلسطین به عنوان مقدمه پیروزی نهایی تلقی می‌شود و ما خودمان را برای عملیات نهایی آماده می‌کنیم.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس با تبریک سالروز فتح خرمشهر و هنچنین پیروزی مردم مظلوم فلستطین در عملیات اخیر گفت: بالاترین مقام شهادت است که یک معامله با خداست.

 

آیت الله عبادی افزود: اما مقامی بالاتر از مقام شهادت هم هست، آن‌هایی که در معامله با خدا از همه چیز دست کشیدند و برای دفاع از حق به دفاع برخاستند که عده‌ای از آن‌ها شهید شدند و عده‌ای ماندند.

 وی افزود: آن‌هایی که در این راه دشمن را ناکام گذاشتند و اهداف شهادت را مدنظر قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در  ۸ سال دفاع مقدس این افراد به درستی مبارزه کردند و در این زمان هم همان هدف را در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی عقیدتی دنبال می‌کنند.

 آیت الله عبادی افزود: با توجه به انتخاباتی که پیش رو داریم باید با انتخاب درست حق و باطل را رقم بزنیم.

وی همچنین در خصوص عملیات اخیر غزه در دفاع از فلسطین گفت: این عملیات و پیروزی با جریانات دیگر متفاوت است به گونه‌ای که این پیروزی فلسطین به عنوان مقدمه پیروزی نهایی تلقی می‌شود و ما خودمان را برای عملیات نهایی آماده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: شاخصه دیگر این عملیات این است که این عملیات رنگ بین المللی گرفت و فریاد همه مردم این بود که فلسطین را به فلسطین‌ها واگذار کنید.

در این جلسه که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد چند تن از این پیشکسوتان با بیان خاطرات و تحلیل‌های از دفاع مقدس و فتح خرمشهر پرداختند.

  رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان در این جلسه با تبریک سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر با رمز یا علی بن ابی طالب در سوم خرداد انجام شد و به پیروزی رسید و عده‌ای از هم رزمندگان در این عملیات شهید شدند و ما جا مانده از این عملیات هستیم.

سرهنگ زاکریان افزود: بعد از این عملیات‌ها نیرو‌های پیشکسوت آرام ننشستند و هر کدام به نوعی به صورت خود جوش در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین برخی از پیشکسوتان با حضور در گروه‌های جهادی طبق منویات مقام معظم رهبری در برابر حفظ ارزش‌های دینی کمک می‌کنند.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان استان افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور در محافل و پایگاه‌های مقاومت، شورا‌های شهر، هیئت‌های مذهبی و مساجد، ستاد عتبات عالیات و در سپاه و به صورت افتخاری و خادمیاری در مراکز مختلف خود را نشان دادند.

 

سرهنگ ذاکریان افزود: ما امروز هم اعلام می کنیم که این آمادگی را داریم که تا پای جان از این انقلاب دفاع کنیم و برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی گوش به فرمان رهبری هستیم‌.

 

 

حجت اسلام میرزایی رزمنده پیشکسوت ناجا در این جلسه با بیان اینکه در جایگاه یک مبلغ تقاضا دارم تاریخ را بخوانید، گفت: نا اهلی حاکمان زمان مرز‌های ایران را به یک سوم کاهش داد است اما در دوران دفاع مقدس با اطاعت از فرمان امام توانستیم به فتح خرمشهر برسیم و در تاریخ سر افرازیم.

دکتر قنبری از رزمندگان عملیات فتح خرمشهر گفت: ما در نظام جمهوری اسلامی به تولید گفتمان نیاز داریم، تولید گفتمان در عرصه سیاسی و در  وضعیت جامعه امروز می‌تواند در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی موثر باشد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز