مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

فرهنگیان و دانش آموزان بوشهری ۱۵ رتبه کشوری در پرسش مهر را کسب کردند

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۵۴۹۱
فرهنگیان و دانش آموزان بوشهری ۱۵ رتبه کشوری در پرسش مهر را کسب کردند
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از کسب ۱۵ رتبه کشوری توسط فرهنگیان و دانش آموزان بوشهری در پرسش مهر ۲۱ خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیمراد کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فرهنگیان و دانش آموزان بوشهری در پاسخ به پرسش رئیس جمهور در اولین روز مهرماه ۱۳۹۹ با موضوع «فرزندانم! برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم» ۳ رتبه اولی ،۳ رتبه سومی و ۹ رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند.

او بابیان اینکه فرهنگیان و دانش آموزان بوشهری موفق به کسب ۱۵ رتبه کشوری در بیست و یکمین دوره مسابقات پرسش مهر شدند تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزی سارا منصوری از شهرستان دیر در رشته شعر، محمدعلی آخوندزاده از شهرستان دشتستان در رشته وبلاگ نویسی و مینا موسوی از منطقه سعدآباد در رشته طراحی رتبه اول کشوری را به دست آورده‌اند.

کرمی بابیان اینکه همچنین در این بخش فاطمه احمدی از منطقه کاکی به مقام سوم کشوری در رشته نستعلیق دست یافته است گفت: مقام سوم کشوری بخش فرهنگیان در رشته‌های نمایشنامه‌نویسی و تصویرسازی به ترتیب به لقمان بحرانی و شیما سلیمانی از فرهنگیان شهرستان دیر رسیده است.

او بیان کرد: حیدر منصوری و هاجر احمدی از شهرستان دیر و فاطمه اسلوبی‌خواه از شهرستان دشتستان در رشته شعر، هاجر شفیعی و امین خیاط در رشته نمایشنامه‌نویسی، فریده فهیمی‌مجرد و نرگس قائدی در رشته داستان‌نویسی، حسن احمدنیا از منطقه دلوار در رشته وبلاگ نویسی و حامد ارشاد در رشته موشن گرافی موفق به عنوان شایسته تقدیر در این مسابقات معرفی شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز