برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام راحل (ره) در بیرجند

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۸۵۱۰
برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام راحل (ره) در بیرجند
مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره ) شب گذشته در بیرجند برگزار شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام ماندگاری  از اساتید حوزه و دانشگاه در  این مراسم که  با حضور آیت ا... عبادی نماینده ، ولی فقیه در استان ، استاندار و مردم  در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار شد گفت:عده‌ای با هدایت امام راحل مجاهد فی سبیل الله شدن و عده‌ای هم که هدایت نشده سرنوشت بدی نصیبشان شد.

وی  با تاکید بر اینکه  امام خمینی (ره) مسیر مجاهدت، خدمت، بصیرت و دشمن ستیزی را برای عاقبت بخیری مردم به ارمغان آورد،  در خصوص اهمیت انتخابات نیز گفت:شرکت در انتخابات واجب و :حضور گسترده در انتخابات و هر انگشت رای ما همانند تیری به سمت دشمن است.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه امام چشم مردم را به باطن واجبات باز کرد گفت:امت انقلابی ما شایسته نیست امام را تنها بگذراند و مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات، رای دادن به نظام اسلامی و تجدید بیعت با شهداست یادآور شد: نظام ما ۴۲ ساله است که با وجود ویروس داخلی منافقین مبارزه کرده، ولی از پا در نیامده است و با تلاش روز افزون در حال پیشرفت و مقتدر است.

حجت السلام ماندگاری اشاره‌ای هم به مشکلات جامعه کرد و گفت: مشکلات اقتصادی همچون غباری بر کشور است و بهترین غبارروبی، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

وی تاکید کرد:برای حل مشکلات نیازمند است مسوولان مبانی اسلام را در کشور عملی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز