رئیس پلیس راهور بوشهر خبر داد:

اعمال ممنوعیت سفر به شهرستان‌های قرمز و نارنجی بوشهر

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۹۱۷۶
اعمال ممنوعیت سفر به شهرستان‌های قرمز و نارنجی بوشهر
رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: ورود خودروهای با پلاک‌های غیر بومی به این استان و در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی نیز ورود و خروج خودروها هر شهرستان ممنوع است و بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جابر پاپری، رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج خودروها از شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و بر این اساس ماموران پلیس راه مستقر در ورودی  این شهرستان‌‎ها در استان بوشهر با احساس مسئولیت در قبال سلامت جامعه و بدون هیچگونه اغماض با افراد خاطی برخورد می‌کنند.

او اضافه کرد: باتوجه به اینکه رنگ‌بندی و محدودیت‌های کرونایی به طور مداوم از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، ماموران پلیس راه در ابتدا به رانندگان متخلف تذکر می‌دهند و در صورت بی‌توجهی جریمه صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر شهرستان‌های دیر، تنگستان، عسلویه، کنگان، دشتستان، و دشتی استان بوشهر در وضعیت قرمز و شهرستان‌های دیلم، گناوه بوشهر و جم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

پاپری ادامه داد: محدودیت‌های تردد شبانه نیز کماکان از ساعت ۲۲ تا سه صبح در همه شهرستان‌های استان بوشهر اعمال می‌شود و خودروهای متخلف بنابر قانون جریمه می‌شوند.

جریمه تردد در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و جریمه تردد شبانه در ساعات غیر مجاز میزان ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز