آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۲ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۱۴۲۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۲ تیر ۱۴۰۰
یک مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در بیماران کرونا ثبت شد و فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۹۲۲ نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۱۲۸ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۳۱ بیمار جدید شامل ۸ بستری و ۲۳ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

 

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۱۴ مورد از بیرجند، ۶ مورد از سربیشه، ۵ مورد از قائنات، ۳ مورد از فرودس و ۳ مورد از طبس بودند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین از ۲۷۷ تست سریع کرونا ۷۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

 

وی افزود:در حال حاضر ۱۶۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۵۲ نفر کرونا مثبتند.

 

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

 

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۳۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۹ بیمار شامل ۴ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۱۴۴ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

 

 

به گفته وی تا روز گذشته ۶۲ هزار و ۲۳۱ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۲۲ هزار و ۱۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

 

 

مهدی زاد ه افزود:همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۴۳ هزار ۳۷۶ نفر واکسن نوبت اول و ۱۹ هزار ۶۵۵ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز