کشف ۹۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان کرمانشاه

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۷۱۶۷
کشف ۹۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان‌های اسلام آباد غرب و دالاهو خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس اسلام آبادغرب مبنی بر وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در یکی از محلات شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل نگهداری و استفاده غیرمجاز از ماینرها شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این بازرسی ۷۲ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۱۷ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ماینرهای کشف شده شهرستان دالاهو گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی دالاهو از وجود تعداد زیادی ماینر در شهرک صنعتی این شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل نگهداری و استفاده غیرمجاز از ماینرها شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی ۱۸ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه در پایان از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز