معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:

اگر چشممان را ببندیم شاهد مرگ همشهری هایمان خواهیم بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۹۰۵۲
اگر چشممان را ببندیم شاهد مرگ همشهری هایمان خواهیم بود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دستگاه های نظارتی، دادستانی و بازرسی باید ورود کرده و با عوامل متخلف در حوزه پروتکل های بهداشتی برخورد لازم را انجام دهند چراکه این بیماری را نمی توان با تعارف مدیریت کرد و شکست داد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: به دنبال بازدید صورت گرفته در روز گذشته متاسفانه دریافتیم که اراک رها شده چراکه بیش از ۹۰ درصد میوه فروشان، ۸۰ درصد واحدهای صنفی و برخی واحدهای دیگر به هیچ وجه از ماسک استفاده نکرده بودند که نشان می دهد بازرسی ها موثر نیست.

وی افزود: در زمینه مدیریت بیماری کرونا نیازمند مدیریت معطوف به نتیجه هستیم و نتیجه اقدامات باید به طور ملموس قابل مشاهده باشد، آمار به تنهایی اهمیت ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: وانت‌بارهای سطح شهر اراک روزانه حداقل با ۲۰ نفر به طور مستقیم در ارتباط هستند که باید این افراد فعال در این حوزه کنترل شوند. صنوف نیز باید مکلف به استفاده از ماسک شوند که در این زمینه اتاق اصناف باید ورود جدی داشته باشد، همچنین تاکسی ها باید سوار کردن سه مسافر را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

اکرمی با تاکید بر ورود دستگاه های نظارتی به این عرصه ادامه داد: در این شرایط دستگاه های نظارتی، دادستانی و بازرسی باید ورود کرده و با عوامل متخلف برخورد لازم را انجام دهند چراکه این بیماری را نمی توان با تعارف مدیریت کرد و شکست داد. اگر چشممان را ببندیم شاهد مرگ همشهری هایمان خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز