فاز سوم طرح یک نفس همدلی در شهرستان درمیان آغاز شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۴۱۶۵۶
حسینی عنوان کرد:گفت: سازمانهای مردم نهاد در آگاه سازی مردم در زمینه افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی نقش موثری دارند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، فاز سوم طرح یک نفس همدلی در شهرستان درمیان آغاز شد سید مصطفی حسینی رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت استان در این جلسه عنوان کرد: که سرعت واکسیناسیون در استان افزایش یافته است و البته نیاز به یک مشارکت اجتماعی در زمینه حضور همه گروه ها در انجام واکسیناسیون هستیم.

وی عنوان کرد شهرستان درمیان یکی از شهرستان های مهم تاریخی استان است که با استفاده از مسئله گردشگری رونق اقتصادی در این شهرستان سرعت بیشتری گیرد مسلما توسعه اجتماعی و اقتصادی باعث افزایش کیفیت زندگی شهروندان خواهد شد.

حسینی یادآوری شد: سازمان های مردم نهاد و نیروهای مردمی از اول شیوع بیماری کرونا نیز در کنار کادر بهداشت و درمان برای مبارزه با این بیماری خطرناک وارد میدان شده بند که به طور قطع ثمرات و نتایج مثبت آن خصوصا در بحث فرهنگ سازی و رعایت پروتکل های بهداشتی می بینیم.

رئیس خانه مشارکت سلامت مردم در استان، با بیان اینکه تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، علی رغم انجام واکسیناسیون عمومی امری ضروری است ادامه داد: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای تشویق مردم به دریافت واکسن استفاده شود.

مولوی عبداللهی امام جمعه شهر اسدیه نیز در این جلسه خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی شد و عنوان کرد؛تا زمان پایان همه گیری کرونا همه باید در این زمینه جدیت لازم را به کار ببرند.

عظیمی رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان درمیان در این جلسه عنوان کرد  تاکنون ۲۰  هزار ماسک و ماده ضدعفونی در سطح شهرستان توزیع و یا در آینده توزیع خواهد شد وی همچنین عنوان  کرد برنامه های آموزشی خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان درمیان پیش بینی کرده تا نسبت به ترغیب مردم به واکسن آگاهی لازم را ارائه نماید

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز