استاندار سمنان تاکید کرد:

ضرورت حفظ اصل بی طرفی در انتخابات

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۴:۳۵
کد خبر: ۸۷۳۸۳۵
ضرورت حفظ اصل بی طرفی در انتخابات
استاندار سمنان بر لزوم بی طرفی، قانون دانی و زمینه سازی برای حضور حماسی مردم در انتخابات تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ با هدف هماهنگی و برنامه ریزی مطلوب برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال، همایش مشترک اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان سمنان در استانداری برگزار شد.
استاندار سمنان در این جمع گفت: فراهم‌کردن زمینه برگزاری انتخابات یکی از وظایف مهم وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری هاست و مسئولیت اجرای این وظیفه نیز بر عهده فرمانداران و بخشداران به عنوان روسای هیات های اجرایی در انتخابات است.
علیرضا آشناگر حفظ اصل بی طرفی و ممنوعیت استفاده از امکانات و عناوین و جایگاه های دولتی به نفع یا ضرر فرد یا گروه خاص در انتخابات را یاد آور شد و تصریح کرد : ما وظیفه اصلی برگزاری انتخابات بدون هیچگونه داوری، قضاوت و تاثیرگذاری در اراده مردم را بر عهده داریم و مردم حفظ بی طرفی را توقع دارند و باید در عمل نیز به وضوع قابل مشاهده باشد.
وی افزود: زمینه سازی انتخابات پرشور برای افزایش مشارکت مردم در دستور کار است و وقتی مردم شما را امین خود بدانند، مشارکت پرشور محقق خواهد شد.
استاندار سمنان به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه کشور همراه با عملیات روانی گسترده مقابل عوامل قدرت و تصمیمی گیری جامعه با هدف مایوس کردن مردم از نظام را خاطرنشان و تاکید کرد : هرچه حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر شود، اقتدار نظام افزایش پیدا می کند .
به گفته وی، بهره گیری از ظرفیت گروه های مردم نهاد، موثرین شهری و روستایی، گروه های مرجع، افراد مورد اعتماد و وثوق مردم و دیدارهای عمومی و چهره به چهره با ساکنان مناطق مختلف جمعیتی با سطوح مختلف معیشتی و درآمدی در حضور پر شور در انتخابات موثر خواهد بود.
آشناگر به دعوت و انگیزه دادن به افراد دارای برنامه و توانمندی برای حضور در عرصه انتخابات با رعایت اصل بی طرفی و به دور از جانبداری را خواستار شد و افزود :ایجاد فضای آرام و امن برای حضور در انتخابات در کنار رعایت اصلی بی طرفی، از وظایف ماست و هرچه تعداد بیشتری از افراد موثر و دارای برنامه در این عرصه ثبت نام ‌کنند، قطعا زمینه برای حضور پررنگ تر مردم و مشارکت بیشتر فراهم خواهد شد.
مسئول ارشد اجرایی استان به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم اشاره و تصریح کرد تزریق یاس و ناامیدی برای نظام، مسئولین، مردم و حتی تفکرات و جریان های سیاسی، آسیب و ضرر جدی خواهد بود و باید با بیان توانمندی های کشور بزرگ و قدرتمند ایران اسلامی از لحاظ نیروی انسانی و منابع خدادادی مردم را به آینده روشن و عبور از این شرایط حساس امیدوار کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز