نیاز استان بوشهر به تخصص و تعهد معلمان حق التدریس

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۴:۲۳
کد خبر: ۸۷۵۴۰۱
نیاز استان بوشهر به تخصص و تعهد معلمان حق التدریس
حق التدریسی‌ها همچون رسمی‌ها لباس مقدس معلمی برتن دارند و در جبهه تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند و در این شرایط که با کمبود نیرو رو برو هستیم استان بوشهر به تعهد، تخصص و خدمت این قشر از آموزگاران نیاز دارد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حدود یکهزار و ۵۰ معلم حق التدریس دراین استان مشغول فعالیت هستند که با توجه به کمبود نیروی انسانی در سال‌های آتی خواهان جذب همه آنها هستیم.

غلامحسین حسینی روز چهارشنبه در جمع معلمان حق التدریس استان بوشهر افزود: با توجه به بازنشستگی حدود ۷۶۰ نفر از نیروهای این اداره کل و نیاز شدید به جایگزینی نیرو استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر تعیین تکلیف معلمان حق التدریس استان هستند.

وی اظهار داشت: در مدارس و کار آموزشی هیچ تفاوتی بین معلمان حق التدریس و رسمی وجود ندارد.

حسینی اضافه کرد: توجه مجلس و دولت در سه سال اخیر برای تعیین تکلیف معلمان حق التدریس باعث پیشبرد و برونداد مثبت شده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ششم توسعه و تا پایان سال ۱۴۰۰ دولت موظف است طبق مجوز سازمان اداری و استخدامی معلمان حق التدریس را بصورت پیمانی  یا رسمی جذب آموزش و پرورش کند.

حسینی یادآورشد: حضور معلمان حق التدریس با اطمینان و آرامش در کلاس های درس باعث تحقق اهداف تربیتی فرزندان این مرزبوم می شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: تلاش معلمان بدون شک محصول انگیزه است و باید انگیزه لازم برای این گروه از معلمان زحمتکش تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز