رئیس هیات هندبال شهرستان سنندج:

امکان ورود هیات های ورزشی به مدارس برای استعداد یابی وجود ندارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۵:۰۱
کد خبر: ۹۳۰۳۳۲
امکان ورود هیات های ورزشی به مدارس برای استعداد یابی وجود ندارد
رئیس هیات هندبال شهرستان سنندج گفت: یکی از مشکلات موجود در هندبال و یا شاید ورزش کردستان عدم اجازه ورود هیات های ورزشی به مدارس برای استعداد یابی است انتظار داریم مسئولان آموزش و پرورش همکاری لازم را در این زمینه با هیات های ورزشی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سعید عربی بعد از ظهر شنبه در مراسم در مراسم تجلیل از اعضای تیم بانوان هیات هندبال سنندج که به مناسبت قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان باشگاه های شمال کشور با حضور فرماندار شهرستان سنندج برگزار شد، گفت: جای تقدیر دارد که این جوانان با وجود تمام کمبودها توانستند در این مسابقات مقام قهرمانی را به دست آورد و امیدواریم با قهرمانی در دور دوم این رقابت ها که بین چهار تیم نخست گروه شمال و جنوب پس از اعلام فدراسیون برگزار می شود، به رقابت های لیگ برتر کشور راه یابد.

رئیس هیات هندبال شهرستان سنندج به مشکلات پیش روی هیات هندبال سنندج و این تیم اشاره کرد و اظهار داشت: از نظر مالی با مشکل جدی مواجه نیستیم و با حمایت های بخش خصوصی هزینه های تیم هندبال بانوان هیات تامین می شود اما لازم و ضروری است که مسئولان نه از نظر مالی بلکه از نظر زیرساختی به هندبال کردستان کمک کنند.

وی افزود: یکی از مشکلات جدی ما در بحث اعزام تیم به مسابقات مختلف است که علیرغم اینکه مشکل مالی در این زمینه نداریم اما با مشکل وسیله نقلیه مواجه هستیم، چرا که هر بار برای اعزام این تیم باید از یک وسیله استفاده کنیم و این کار را برای ما سخت می کند.

عربی ادامه داد: امیدواریم با حمایت های شخص فرماندار بتوانیم برای مسابقات آینده وسیله نقلیه مناسبی برای اعزام تیم به مسابقات مختلف در اختیار داشته باشیم.

عربی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات موجود در هندبال و یا شاید ورزش کردستان عدم اجازه ورود هیات های ورزشی به مدارس برای استعدادیابی است انتظار داریم مسئولان آموزش و پرورش همکاری لازم را در این زمینه با هیات های ورزشی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز