مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان :

استعدادیابی رکن اصلی تقویت توسعه ورزش قهرمانی است

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۷:۵۳
کد خبر: ۹۵۲۵۶۶
استعدادیابی رکن اصلی تقویت توسعه ورزش قهرمانی است
جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت پرورش استعدادهای برتر هیئتهای ورزشی به ریاست مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت پرورش استعدادهای برتر هیئتهای ورزشی به ریاست مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
مجتبی جانعلی در این جلسه از موضوع استعدادیابی به‌عنوان یک علم نه تنها در عرصه ورزش، بلکه در همه حوزه‌ها یاد کرد و اظهار داشت: بدون شک ، بدون پرداختن به مقوله مهمی چون استعدادیابی که منشأ علمی دارد، نمی‌توان در هیچ عرصه‌ای به‌ویژه در حوزه ورزش به موفقیت‌های روزافزونی دست یافت.
 
وی با بیان اینکه ورزشکاران مستعد یک ارزش برای حوزه ورزش بوده و به همین خاطر هیئتهای ورزشی باید هدف‌گذاری ویژه‌ای بر روی این ورزشکاران مستعد داشته باشند، تصریح کرد: استعدادیابی رکن اصلی تقویت توسعه ورزش قهرمانی استان است.
جانعلی با اشاره اینکه استعدادیابی در رده‌های پایه از اولویتهای اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان می باشد افزود:برای موفقیت در المپیادهای آتی باید هیات های ورزشی برنامه محور عمل کنند و از این پس برای سومین دوره المپیاد برنامه ریزی کنند.
مدیرکل ورزش وجوانان استان سمنان با تاکید بر لزوم اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی در ورزش گفت: کشور در شرایط سخت تحریمی و اقتصادی قرار دارد ولی با تلاش و کوشش مضاعف و هم فکری هئیتهای ورزشی و ورزشکاران می توانیم در راستای بهبود فعالیت ها تلاش کنیم.
در ادامه این جلسه نیز روسای هیاتهای ورزشی در خصوص موضوع استعدادیابی با مدیرکل ورزش و جوانان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است باعنایت به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و با توجه به برنامه ریزی حوزه ورزش اداره کل هر ۱۰ هیات ورزشی به صورت زمانبندی مشخص جلسات تخصصی را با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص هم اندیشی و برنامه ریزی جهت پرورش استعدادهای برتر ورزشی خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز