نوروز امسال امکان پذیرش مسافران را نداریم

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۵:۲۹
کد خبر: ۹۷۳۷۲۰
نوروز امسال امکان پذیرش مسافران را نداریم
استاندار کرمانشاه گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، کرمانشاه امسال نمی‌تواند میزبان مهمانان نوروزی باشد و امکاناتی در اختیار آن‌ها قرار دهد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در نشست شورای ترافیک استان در استانداری کرمانشاه گفت: برخلاف سال‌های قبل که حجم گسترده‌ای از مهمانان نوروزی به کرمانشاه می‌آمدند امسال نمی‌توانیم از این میهمانان استقبال کنیم.

او افزود: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمام کمپ‌های اقامتی مهمانان نوروزی در کرمانشاه تعطیل و آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌ها نیز نمی‌توانند مهمانسرا در اختیار گردشگران قرار دهند.

استاندار کرمانشاه از مردم استان خواست که از تجمع در مراکز گردشگری پرهیز کنند و به منظور حفظ سلامت خود و خانواده شان در منازل باقی بماند.

بازوند با تاکید بر اینکه همه باید با حساسیت خاصی در زمینه کرونا اقدام کنیم، گفت: در صورتی که با جدیتی در زمینه مقابله با این ویروس اقدام نکنیم احتمال زمین گیر شدن ما وجود دارد.

او  بابیان اینکه انسجام پیشگیری در کرمانشاه شکل گرفته است، اظهارداشت: باید از مردم باغیرت کرمانشاه به خاطر مشارکت خوبی که دارند صمیمانه تشکر کنم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا نوروز امسال بسیار متفاوت خواهد بود، افزود: شورای ترافیک و ایمنی‌راه‌ها باید برنامه‌ها و سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی را باجدیت دنبال کند.

بازوند یادآور شد: اگر تصادفی رخ دهد گروهی در اطراف آن جمع خواهند شد که این جمعیت می‌تواند زمینه شیوع کرونا باشد از این رو در صورت وقوع تصادف باید پلیس از این تجمع‌ها جلوگیری کند.

او به آمار تصادفات درون شهری استان اشاره کرد و گفت: شهرداری کرمانشاه سال ۹۸ عملکرد مطلوبی را در رابطه با تصادفات نداشت که باید مشکلات خود را به سرعت برطرف کند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نظافت وسایل حمل و نقل عمومی بسیار پراهمیت است، گفت: شهرداری باید ضدعفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری را با جدیت دنبال کرده و راهداری نسبت به کنترل و تست کرونا برای راننده‌های وسایل حمل و نقل عمومی اقدام کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز