مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل:

امورات شرعی وبهداشت در دفن فوتی های کرونا رعایت می شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۸۰۸۹۸
امورات شرعی وبهداشت در دفن فوتی های کرونا رعایت می شود
مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل گفت: در دفن فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا با هماهنگی اداره بهداشت و درمان اردبیل، امورات شرعی کاملاً رعایت می‌شود.

به گزارش برنا حجت الاسلام محمد عسگری ضمن تسلیت به خانواده های عزیزان فوت شده به علت ویروس کرونا گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل در چنین شرایطی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده وظیفه خود را در کفن و دفن فوتی‌های کرونایی طبق احکام شرعی به طور کامل انجام داده و تمامی فرآیندها طبق موازین بهداشتی صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اختصاص یک دستگاه آمبولانس توسط این سازمان به مرکز بهداشت اردبیل، جهت حمل متوفی‌ها، افزود: حتی سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل فراتر از حد وظایف خود، فوتی‌های سایر شهرستان‌ها اعم از پارس آباد، گرمی و… را حمل کرده و کفن و دفن آن را با نظارت بهداشت محیط انجام می‌دهد و تا آخر انجام مراسم نیز مأموران بهداشت حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل ادامه داد: تمامی نیروهای این سازمان اعم از راننده‌ها و غسال ها به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل با رعایت موازین بهداشتی و لباس‌های مخصوص که از طرف اداره بهداشت تأئید شده است پروتکل‌های لازم را اجرایی می‌کنند.

عسگری همچنین با بیان اینکه کادر درمان در جبهه اصلی مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، گفت: مجموعه شهرداری اردبیل نیز با تمام قوا به فعالیت‌های پیشگیرانه مانند ضدعفونی معابر اماکن اقدام کرده و سازمان آرامستان‌ها نیز در کنار سایر نهادهای مربوطه وظیفه خود را انجام می‌دهد.

خبرنگار-رویا نوروزی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز