پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۵۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۶۲۴۵
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح است:

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که روزه‌ داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود. امید است خداوند منان به کرم بی‌منتهای خود ما را در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد.

عید سعید فطر تجلی کرامت و بهره گیری وافر  معنوی از درگاه  بیکران و پرفیض الهی است. امیدواریم یک ماه روزه داری و خود سازی روحی و معنوی شما هم وطنان مؤمن این امکان را فراهم سازد تا وطن عزیزمان به دستاورد های بزرگ در راه صلح و آبادی  نایل گردد و این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) سپرده شود.

بدینوسیله فرا رسیدن عید سعید فطر را محضر تمامی مؤمنین درگاه الهی بخصوص جامعه بزرگ ورزش و جوانان اعم از قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان، مربیان، داوران و جوانان مؤمن، متعهد و فرهیخته تبریک عرض نموده از درگاه خداوند سبحان سلامتی، بهروزی و توفیق همگان را در راه پیروی از تعالیم آسمانی دین مبین اسلام مسألت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز