معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان خبر داد:

ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک در گیلان

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۴۰۰۹
ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک در گیلان
معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان از فعالیت 12 واحد دارای مجوزتولید ماسک در سطح استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ منوچهر صدفی از فعالیت 12 واحد دارای مجوزتولید ماسک در سطح استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: ظرفیت و توان تولید ماسک در استان گیلان روزانه بیش از 200 هزار عدد است که با توجه به شرایط حاضر فعلاً با مواد اولیه موجود 120 هزار عدد انواع ماسک سه لایه و پارچه ای در حال تولید است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان در جلسه هم افزایی و پایش تولید ماسک در گیلان متشکل از شرکتهای تولید کننده؛ با بیان اینکه این تا قبل از شیوع ویروس کرونا تولیدات گیلان در بخش ماسک محدود بود گفت: با همدلی مسئولان و بخش خصوصی در چند ماه گذشته توان استان در تولید این محصولات، افزایش خوبی پیدا کرد.

وی افزود: تلاش ما این است با تعامل جمعی تولید کنندگان، نیازهای داخلی استان را تأمین کنیم البته این موضوع تا حد زیادی به تامین بهنگام مواد اولیه این محصولات نظیر؛ پارچه ، کش و مفتول برای تولیدکنندگان بستگی دارد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان از رایزنی و انجام پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل مواد اولیه واحدهای تولید ماسک استان گیلان سخن گفت و خاطرنشان کرد: بدون شک با نتیجه‌بخش شدن پیگیری‌هایی درحال انجام و حل مشکل تأمین مواد اولیه، تولید ماسک در سطح استان گیلان افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

وی میزان استفاده از ماسک را متأثر از فرهنگ مردم و آگاهی از این واقعیت که ماسک در مهار کرونا تا حد زیادی مؤثر است، دانست و اظهار کرد: امیدواریم با توزیع درست تولیدات و همچنین رعایت دستورالعمل‌ها‌ و پروتکل‌های بهداشتی شاهد رفع نیازهای جامعه و قطع کامل چرخه انتقال  ویروس کرونا در کشورمان باشیم.

 

22

44445

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز