با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان؛

خانه هلال مطبوعات و رسانه در گیلان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۳۲۸۷
خانه هلال مطبوعات و رسانه در گیلان افتتاح شد
با حضور سیاوش غلامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان و جمعی از معاونین این نهاد عام المنفعه و با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان، خانه هلال مطبوعات و رسانه در محل خانه مطبوعات گیلان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این نشست سیاوش غلامی مدیرعامل هلال احمر استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه، بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه از جنس امدادگران هلال احمر هستند، زیرا در حوادث و اتفاقات جان خود را به خطر می اندازند تا آگاهی را به جامعه هدیه کنند.

غلامی سرمایه هلال احمر را اعتماد مردمی دانست و گفت: جمعیت هلال احمر متعلق به آحاد مردم است و امدادگران صرف نظر از هرگونه نگرش و براساس آموزه های دینی، کمک رسانی را سرلوحه خود قرار داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به نقش خانه های هلال اظهار کرد: خانه‌های هلال با هدف توانمندسازی جامعه و مکانی برای گسترش آموزش‌های امدادی و نفوذ میان مردم و نیز پاسخگویی در زمان حوادث و بلایا راه‌اندازی شده‌اند، همچنین توانمندسازی اعضاء در محلات شهری و روستایی در حوزه‌های دانش، نگرش و مهارت از سیاست‌های جمعیت هلال‌احمر در قالب طرح تشکیل و راه‌اندازی خانه‌های هلال است.

در ادامه کریم خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به تعدد رسانه های استان بیان کرد: استان گیلان دارای تعدد رسانه در زمینه مکتوب و مجازی هستند و جامعه رسانه ای گیلان فعال و پویا در سطح کشور شناخته شده است.

خورسندی با اشاره به عملکرد رسانه های گیلان در دوران اوج شیوع کرونا در روزهای نخست در استان گفت: فعالیت رسانه های گیلان در این ایام به جهت اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به مردم این مهم را آشکار ساخت که رسانه ها نقش حائز اهمیتی در تنویر افکار عمومی دارند و می توانند موجب پیشگیری از رخدادها و رویدادها با بهره گیری از قلم و انعکاس مطالب و اخبار شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با اشاره به تعامل خوب رسانه های گیلان با جمعیت هلال احمر استان اذعان داشت: همانگونه که جمعیت هلال احمر گیلان همواره در بحران ها با سرعت و شتاب مثال زدنی برای یاری به هموطنان در پای کار هستند اصحاب رسانه نیز با عنوان خبرنگاران و عکاسان بحران در انعکاس این زحمات جمعیت هلال احمر داوطلبانه حضور دارند و خبررسانی می کنند.

کریم خورسندی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل خانه هلال مطبوعات و رسانه خاطرنشان کرد: امیدوارم که تشکیل این خانه در محل خانه مطبوعات گیلان موجب هم افزایی بیشتر اصحاب رسانه و جمعیت هلال احمر استان و کشور شود.

شایان ذکر است؛ خانه هلال مطبوعات و رسانه با هدف تعامل بیشتر اصحاب رسانه با جمعیت هلال احمر گیلان امروز در محل خانه مطبوعات گیلان افتتاح شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز