دربی بسکتبال گیلان در پایتخت

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۱۱۴۰
دربی بسکتبال گیلان در پایتخت
دو تیم آرنا درفک رشت و خانه بسکتبال صومعه‌سرا در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال ایران فردا (سه‌شنبه) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امین یزدانی دبیر هیات بسکتبال استان گیلان در خصوص برگزاری دربی بسکتبال گیلان در تهران اظهار داشت : نمایندگان لیگ یکی بسکتبال گیلان در چهارمین بازی دور رفت این رقابت‌ها روز سه شنبه در دیداری حساس مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

وی افزود : تیم درفک با ۲ برد و یک باخت در رده سوم جدول و تیم خانه بسکتبال صومعه‌سرا با دو باخت و یک برد در رده چهارم گروه ۶ تیمی شمال(ب) لیگ دسته یک بسکتبال مردان قرار دارند.

دبیر هیات بسکتبال گیلان با اشاره به وضعیت نمایندگان استان گفت : تیم‌های ما از آمادگی بالایی برخوردار هستند و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد بازگشت گیلان به سطح اول بسکتبال کشور باشیم.

وی ادامه داد : نبوغ اراک، عقاب تهران، دانش فراز البرز و مه هام تهران از دیگر تیم‌های حاضر در این گروه هستند و خواستار کسب میزبانی در دور برگشت این مسابقات هستیم.

یزدانی خاطر نشان کرد : کلیه بازی‌های این گروه به میزبانی سالن عقاب نهاجا برگزار میشود و علاقه‌مندان می‌توانند دربی بسکتبال گیلان را از ساعت ۱۷ سه شنبه از صفحه اینستاگرام هیات بسکتبال استان به نشانی @gilanbasketball بصورت زنده تماشا کنند.

وی همچنین در خصوص وضعیت تیم بسکتبال ملوان دیگر نماینده لیگ یکی گیلان گفت: باشگاه ملوان بندر انزلی نیز از ۱۱ دی ماه در گروه «د» این رقابت‌ها در گرگان به مصاف حریفان خواهد رفت.

 

photo_2020-12-28_14-30-19

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز