رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت؛

پیوند برنامه های روز رشت امسال با بصیرت فاطمی و عشق سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۲۸۴۵
پیوند برنامه های روز رشت امسال با بصیرت فاطمی و عشق سلیمانی
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: روز رشت سال ۹۹ در حالی برگزار خواهد شد که شهر عزادار شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی‌است و شهروندان رشت، شهر را به یاد و نام این قهرمان ملی مزین خواهند کرد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حمیدرضا محمدی با اشاره به روزرشت و فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اظهار کرد:امسال در شرایطی روز رشت را گرامی می داریم که مصادف با ایام شهادت شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام مبارک فاطمیه می‌باشد که این دو مناسبت است رنگ و بوی خاصی به برنامه های روز رشت بخشیده است.

وی اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی متناسب باایام فاطمیه وشهادت حاج قاسم سلیمانی را مورد تأکید قرارداد و گفت:سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری رشت با توجه به درگیری چند ماهه کشور به ویروس کرونا و تلاش مضاعف کادر درمان تجلیل از مدافعان سلامت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در همین رابطه تصریح کرد: به دلیل محدودیت های ایجاد شده در اجرای برنامه ها به دلیل شیوعویروس کرونا،  سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری رشت  تولید محتوای فرهنگی ، آموزشی در فضای مجازی را در دستورکار برنامه های روز رشت قرار داد و تولید و انتشار این برنامه ها  با توجه به نیاز شهر و شهروندان و نیز با نگاهی نو در معرفی شهر رشت به رشتوندان صورت گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به ویژه برنامه های اولین سالواره شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در رشت افزود: مسابقه کتابخوانی با محوریت سردار سلیمانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه پرسنل شهرداری در راس فعالیت‌های سازمان قرارداردو برندگان با جوایزی تقدیر خواهند شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری مسابقه استانی شعر و متن ادبی در فضای مجازی ویژه شاعران گیلانی در آستانه روز رشت خبرداد و گفت: به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و مشارکت انجمن شعر وادب شهرستان،جایزه ادبی روز رشت در قالب شعر کلاسیک و سپید به زبان‌های فارسی و گیلکی برگزار شد.

محمدی با اشاره به برنامه گروه قصه با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت مبنی بر انتشار قصه های صوتی گیلکی به مناسبت روز رشت تصریح کرد:سازمان برگزاری هفت وبینار در هفته رشت را در دستور کار قرارداد.

وی در همین رابطه تصریح کرد: آموزش دیجیتال مارکتینگ و مهارت‌های ایجاد کسب و کار با هدف آشنایی با مهارت های جدید برای عبور از دوران کرونا، آشنایی با انواع صنایع دستی رشت ، آموزش شهروندی و دیابت، آموزش تغذیه با رویکرد کاهش وزن، آموزش کارآفرینی با استفاده از مدلهای کسب و کارهای استارتاپی در دوران کرونا و پسا کرونا ،آموزش دفاع شخصی با هدف آشنایی با فنون دفاع شخصی، مشاوره و هدف‌گذاری ویژه نوجوانان   ازجمله وبینارهای برگزار شده سازمان در هفته رشت است.

محمدی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری آموزش و پرورش شهرستان به مناسبت فرارسیدن روز رشت، مسابقه انشانویسی با موضوع رشت ویژه دانش آموزان دوره سوم تا ششم ابتدایی برگزار کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه جشنواره عکس موبایلی رشت دیروز ،امروز و فردا در بخش های مختلف در هفته رشت در نظرگرفته شده است،تاکید کرد: جشنواره عکس موبایلی در سه محور رشت، رشت _کوید ۱۹، رشت_سردار سلیمانی ، رشت_ ایام فاطمیه و رشت ۸ و ۹ دی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطرنشان کرد : روز رشت سال ۹۹ در حالی برگزار خواهد شد که شهر عزادار شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی‌است و شهروندان رشت، شهر را به یاد و نام این قهرمان ملی مزین خواهند کرد‌.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز