معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

وجود ویروس دلتا در گیلان تایید شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۵۱۹۱
وجود ویروس دلتا در گیلان تایید شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تایید وجود ویروس دلتا در شهرستان های قرمز و نارنجی گیلان اعلام کرد : برای کنترل ویروس، مهمترین راهکار اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر آبتین حیدرزاده امروز، یکشنبه با حضور در وبینار صبحگاهی با مدیران شبکه بهداشت و درمان تابعه دانشگاه درشهرستان لنگرود ، ضمن تایید وجود ویروس  دلتا در استان گیلان ، گفت: در شهرستان های قرمز و نارنجی گیلان، وجود ویروس دلتا تایید شده و  روند افزایش بیماران سرپایی و بستری در سطح بیمارستان ها را شاهد هستیم . در این خصوص باید برای کنترل ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها را به طور جدی اجرا کنیم.

وی در ادامه از دریافت سهمیه واکسن از وزارت بهداشت در روز یکشنبه ، بیستم تیرماه سال جاری  خبر داد و افزود : همه  دانشجویان رشته های علوم پزشکی( دانشگاه های سراسری و آزاد اسلامی) تا پایان هفته واکسینه می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه اظهار داشت : همه  دانشجویان رشته های علوم پزشکی در شهرستان های لنگرود، لاهیجان، آستارا، انزلی و رشت از ترم اول تا هفتم، طی یک هفته واکسن را دریافت خواهند کرد.

دکتر حیدرزاده در پایان  با اشاره به اهمیت تکمیل واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در سطح استان،  تصریح کرد: علاوه بر دانشجویان علوم‌ پزشکی، تمام سالمندان بالای گروه ۷۰ سال نیز در اولویت دریافت واکسن  می باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز