تفاهم نامه همکاری شهرداری لاهیجان و فنی و حرفه ای گیلان امضا شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۸:۰۹
کد خبر: ۸۸۳۵۳۷
تفاهم نامه همکاری شهرداری لاهیجان و فنی و حرفه ای گیلان امضا شد
تفاهم نامه همکاری بین شهرداری لاهیجان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این تفاهم نامه توسط مسعودکاظمی شهردار لاهیجان و محمد حسینی مدیر کل فنی و حرفه ای گیلان در خصوص راه اندازی خانه های کارآفرینی و مهارت در زمینه های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری، صنایع غذایی، و خوراک و ...با هدف توسعه منابع درآمدی شهروندان از طریق ارتقای مهارت و توانمند سازی و حمایت در بخش تولید و فروش به امضا رسید.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در جلسه امضای این تفاهم نامه گفت: بالا بردن مهارت شغلی کارکنان شهرداری و برنامه ریزی اجرای کارهای دانش بنیان از جمله اقداماتی است که مورد توجه مدیریت شهری لاهیجان می باشد.

وی افزود: ما در نظر داریم با ایجاد سرای محلات و فضاهای کارآفرینی و پاتق های محلات مردم شهر را با فنی و حرفه ای آشنا کنیم و این سلسله ارتباطات به مدیریت شهری کمک خواهد کرد تا استعدادیابی را از محلات شروع کنیم و بازار خوبی را در سطح شهر داشته باشیم.

محمد حسینی مدیر کل فنی و حرفه ای گیلان هم در این جلسه با تقدیر از فعالیت های مدیریت شهری، گزارشی از فعالیت های این مجموعه ارئه کرد.

در  ادامه این جلسه از سوی مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان برای همکاری در برگزاری جشنواره هفته ملی مهارت در سال 98 تقدیر شد.

photo_2019-08-11_12-39-40

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز