با حضور ۱۲۰ فعال رسانه ای گیلان ؛

آئین نکوداشت روز خبرنگار در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۰:۵۶
کد خبر: ۸۸۳۶۶۷
آئین نکوداشت روز خبرنگار در منطقه آزاد انزلی برگزار شد
در آیین پاسداشت روز خبرنگار سازمان منطقه آزاد انزلی، از پیشکسوتان رسانه گیلان زمین توسط رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در مراسمی که با حضور تعداد زیادی از فعالین رسانه ای استان گیلان در تالار فرهنگی منطقه برگزار شد دکتر رضا مسرور، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با اشاره به تغییرات رخ داده در این منطقه ظرف شش سال گذشته، اظهار داشت: موفقیت های منطقه آزاد انزلی در شاخص های اقتصاد مقاومتی و پروژه های عمرانی در سایه تلاش های پرسنل این سازمان، همراهی نهادها و رسانه های استان تحقق یافته است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت و با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به افکار عمومی و جامعه تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، رسانه های کشورمان با تکیه بر ظرفیت ها و تخصص خود از نقش محوری در مسیر عبور از این برهه خاص برخوردار می باشند.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نکوداشت این روز را فرصت ارزشمندی قلمداد کرد تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید و افزود: خبرنگاران دیده‌بانان جامعه در میسر هدایت افکار عمومی نقش مهمی ایفا کرده و از طریق شناخت دقیق انتظارات و نیازهای مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولین نقش مهمی در تعالی کشور ایفا نموده اند، و ارتقاء شاخص های آگاهی و شفافیت مرهون مساعی ارزشمند رسانه ها است، موضوعی که موجبات گسترش اعتماد و وفاق ملی و تعمیق روحیه امید در سطح جامعه می شود.

وی تصریح کرد: با عنایت به جایگاه رسانه ها به عنوان منتشر کننده اخبار و رویدادها، در بررسی کارشناسانه عملکرد نهادها و گسترش آگاهی عمومی؛ خبرنگاران از نقش محوری در دست یابی به اهداف توسعه پایدار و به ویژه افق سند چشم انداز توسعه ایران ۱۴۰۴ برخوردار می باشند.

دکتر رضا مسرور با تجلیل از زحمات پیش کسوتان عرصه خبر استان گیلان، افزود: تعامل و همکاری رسانه ها در کنار بازنشر اخبار، رویدادها و توانمندی های منطقه آزاد انزلی قابل تقدیر است و بی شک رسانه های استان نقش موثری در بازشناسی فرصت ها و چالش های پیش روی این منطقه در مسیر تحقق اهداف ترسیم شده، ایفا خواهند نمود.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و بسته فرهنگی از زحمات ۱۲۰ خبرنگار و فعال حوزه رسانه استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز