رئیس فدراسیون ورزش کارگری :

بیش از سه میلیون کارگر ورزش می کنند

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۱:۰۲
کد خبر: ۹۵۰۴۱۲
بیش از سه میلیون کارگر ورزش می کنند
فدراسیون ورزش کارگری گفت : از حدود ۱۴ میلیون کارگر حاضر در کشور، حدود سه میلیون در ورزش فعالیت دارند و به نوعی ورزش می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، جواد رمضی افزود : فدراسیون ورزش کارگری از سال ۹۱ در ایران تاسیس و از سال ۹۴ نیز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و هم اینک کارگران در ۲۸ رشته ورزشی فعالیت می کنند که هر رشته در قالب یک انجمن ورزشی کار خود را ادامه می دهد و ورزش کارگری در ۳۱ استان فعال است.

وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات ورزش کارگری گیلان به رشت سفر کرده است، افزود : یکی از مهمترین اهداف فدراسیون وزش کارگری، فرهنگ و ضرورت پرداختن به ورزش توسط کارگران است که این امر باید نهادینه و ورزش نیز باید در سبد فعالیت روزانه کارگران قرار گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت های کشوری را در رشته های مختلف برگزار می کنیم، بیش از پنج هزار کارگر ورزشکار منتخب در رقابت های کشوری حضور می یابند که این تعداد از میان حدود یک میلیون کارگر ورزشکار شرکت کننده در مسابقات استانی انتخاب می شوند.
رئیس فدراسیون ورزش کارگری بیان کرد : علاوه بر اینکه هم اینک ۲۸ رشته ورزشی در بخش ورزش کارگران در سطح کشور فعال است، رشته هایی که با اقبال عمومی بیشتر کارگران نیز مواجه باشد را راه اندازی خواهیم کرد تا ورزش کارگری بیش از پیش گسترش یابد.
رمضی به مهمترین برنامه های انجام شده این فدراسیون اشاره و بیان کرد: سال گذشته با انجام ۷۵ مسابقه ملی، بیشترین فعایت اجرایی ملی را در بین فدراسیون های کشور داشته و در این بخش مقام نخست را کسب کردیم و همچنین در مسابقات جهانی نیز توانستیم با درخشش کارگران در رتبه سوم قرار گیریم.
وی خاطرنشان کرد: در رقابت های ورزش کارگری قهرمانی جهان که در رشته های مختلف و در کشور اسپانیا برگزار شد، کارگران ورزشکار ایرانی با درخشش خود، ۱۳۵ مدال کسب و روی سکوی سوم جهان قرار گرفتند و امیدوارم که در رقابت های آتی نیز علاوه بر حفظ این مقام با کسب مدال های بیشتر بتوانیم مقام خود را ارتقاء دهیم.
وی تصریح کرد: مهمترین برنامه های سال جاری نیز برگزاری حدود ۸۰ مسابقه ملی است که تاکنون ۵۷ مسابقه انجام و سایر رقابت ها نیز تا پایان سال جاری برگزار می شود که با این وجود اتنظار می رود امسال نیز در این بخش عنوان کسب برترین فدراسیون را تکرار کنیم.
رئیس فدراسیون ورزش های کارگری به رقابت های جهانی این رشته نیز اشاره و اظهار کرد: رقابت های جهانی ورزش کارگری سال آینده به میزبانی کشور یونان برگزار می شود و هدف ما این است که با قدرت در این دوره حضور یافته تا بتوانیم یکی از عناوین قهرمانی یا نایب قهرمانی جهان را کسب کنیم.
دومین دوره انتخابات ریاست هیات ورزش های کارگری استان گیلان روز یکشنبه در رشت برگزار شد که در نهایت حجت پهلوان یلی با کسب ۱۹ رای از ۲۰ آرای ماخوذه، برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات ورزش های کارگری استان گیلان انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز